26 de gener del 2015

Vols fer l'Olaf de ganxet?

La Carla m'havia demanat una zebra. Feina tindré a trobar-ne un patró... Però, quan vaig saber que era tan fan de Frozen, vaig començar a remenar a veure si trobava un bon patró per fer l'Olaf. I em va semblar que aquest de One dog woof és el millor amb diferència. 

De fet, és molt més fàcil del que sembla. Per exemple el disseny del cap és genial i bo i sol va prenent forma. L'únic que se'm fa estrany és començar-lo per la barbeta, la qual cosa fa una mica més complex el procés de posar-hi els ulls, cosir-hi el nas, brodar les celles... Però no em vaig atrevir a teixir-lo al revés. Al que sí que em vaig atrevir va ser a teixir el cos d'una sola peça i sense tancar-lo. Em va semblar que era més senzilla aquesta opció que cosir dues peces esfèriques i a més a més el cap. Ah! I calia improvisar el nas, ja que en el patró original només hi diu que cal començar amb un anell màgic i anar fent. Aquí trobaràs totes les indicacions a punt per descarregar-te-les.


També m'he estrenat amb el feltre. Fins ara, l'havia evitat i ho feia tot de ganxet, però en aquest cas no imaginava com aconseguir el somriure d'una altra manera. I ha quedat prou bé, no? Això sí, no l'he cosit, sinó que he utilitzat cola de silicona. 

La Carla està encantada. Ja estic treballant, però en aquest cas per al Biel, en un altre personatge: el Desdentegat de Com ensinistrar un drac.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada