25 d’agost del 2014

Vols fer una marieta de ganxet?


Sempre m'han encantat les marietes i, com que al camp cada vegada se'n veuen menys, n'he fet una de ganxet. El patró és de Tejiendo Perú

Un cop amb el ganxet a les mans i a mig fer, el cos de la marieta no m'acabava de fer el pes ja que la part superior anava prenent forma piramidal. Així que el vaig modificar per obtenir un cos gruixut, entre 4 i 5 cm, però més aviat pla.

Tampoc no m'agradaven els ulls. Després de diverses proves, vaig optar per aquests ulls en blanc i amb el detall brodat en fil negre que donen a la marieta un aspecte entre adormida i feliç. Mai subestimis la importància dels ulls en un amigurmi ja que són essencials. Vet aquí totes les modificacions del patró original.


Les ales no les he modificat, tot i que teixir en fileres em costa més que teixir en espiral i vaig haver de repetir la primera. El meu truc: per fer les antenes he utilitzat un netejapipes negre. A més de tenir certa consistència, un netejapipes permet modelar les antenes de forma divertida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada