10 de novembre del 2014

Vols fer un ós panda de ganxet?


Tenia poc temps i moltes ganes d'enllestir un amigurumi per compartir-lo al blog, que darrerament està bastant abandonat. Així que vaig optar per aquest ós panda pràcticament d'una sola peça. El patró és del blog All about ami però a continuació en trobaràs la traducció amb algunes modificacions.


Està pensat per ser una bola de l'arbre de Nadal, però què coi hi fa un panda guarnint un arbre de Nadal? A mi m'agrada així: és un amigurumi minimalista però crec que amb una gran expressivitat. He de confessar que vaig intentar fer-li braços i cames però el resultat no m'agradava. Ah! En el disseny original el panda porta bufanda però com que aquí no fa gaire fred...

El gran repte van ser els ulls. En aquest blog de referència en el món dels amigurumis es proposa fer el voltant dels ulls amb feltre. Quina mania de fer peces amb feltre! Que no es tracta de fer ganxet? Doncs jo ho he fet tot de ganxet. I crec que he aconseguit mantenir l'expressivitat. Què et sembla?

2 comentaris:

  1. Hola, acabo de descobrir el teu blog. M'encanta. I m'agrada molt el sistema que tens de posar el patró i després donar l'opció de vendre. Jo no venc els productes que faig , només són regals. Bé en quedo per aquí ...
    Petons.
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Glòria. Benvinguda i gràcies per passar per aquí. Jo també regalo la majoria de les peces que faig però està bé vendre'n alguna de tant en tant per tornar a invertir en llana. ;) Passaré sovint per Pallazzoallamura. No coneixia el teu blog i és fantàstic. I t'atreveixes amb tot: ganxet, mitja, parchwork, punt de creu...!

      Elimina