22 de desembre del 2014

Vols fer un arbre de Nadal de drapet?

Després de l'esgotament de fer avets i més avets de ganxet per felicitar el Nadal a la família i als amics, em vaig tornar a enredar. Vam quedar amb els companys de feina per dinar i com que va resultar que només hi anàvem quatre gats vaig voler fer-los un regalet. Havia de ser alguna cosa senzilla perquè només tenia uns dies. Aleshores, vaig recordar que tenia unes restes de drapet de color verd i vaig decidir fer un arbre de Nadal per a cadascú. Evidentment el patró no té cap secret, però aquí el tens a punt per descarregar-te'l.


Un cop fet l'arbre, la gràcia és divertir-se comprant botons i després cosir-los-hi. En acabat, només cal posar el resultat en un sobre ben bonic i... bon Nadal!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada