18 de maig del 2015

Vols fer un tucà de ganxet?

Sí, ho has endevinat. Fa poc em vaig comprar el llibre Zoomigurumi 4, publicat per Amigurumi patterns, i aquest tucà és un dels primers amigurumis que em va robar el cor. És un patró de Los Sospechosos, actualment inactius a Blogger però amb certa activitat a Facebook, xarxa en la qual no comparteixen patrons tot i que de vegades publiquen consells interessants.


Però el protagonista d'avui és el tucà. El patró està qualificat de fàcil i efectivament és així. És ideal per quan no tinguis ganes de fer peces petites i cosir-les. Personalment, com que de vegades els amigurumis són bastant petits, trobo a faltar l'oportunitat de teixir i teixir amb la ment en blanc. Doncs aquesta vegada se m'ha fet pesat i tot teixir el cos, que a més és monocolor.

Els trucs essencials per fer el teu tucà són cosir les peces en el lloc adequat i sobretot encertar la combinació de colors. Jo, per ser el primer, he arriscat poc i he imitat bastant la proposta original, que és molt tropical. 

En definitiva, m'encanta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada