31 d’agost del 2015

Vols fer un lleó de ganxet?


Feia temps que el Biel esperava el seu lleó. I va esperar i esperar... fins que vaig trobar un patró que m'enamorés. L'escollit va ser aquest lleó de Woolytoons, de la creadora Tessa van Riet-Ernst, autora de diversos llibres d'amigurumis. És un dels patrons de Zoomigurumi 4, publicat per Amigurumi patterns

Sembla un patró molt complicat però en realitat és d'aquells que es poden seguir al peu de la lletra sense risc de decepció. L'únic que he modificat mínimament són el musell i el nas perquè no m'hi acabava d'aclarir. També he hagut de fer alguna adaptació a la cabellera i la cua perquè no he utilitzat el fil que suggereix Tessa van Riet-Ernst. Aquest és, en tot cas, el principal problema d'aquest patró: trobar un fil adequat per fer la cabellera i la cua del lleó. Jo vaig comprar dos cabdells de Savanna de color 02, de la casa Max Gründl. Estaven d'oferta al Handmade Festival Barcelona. Amb aquests cabdells i un ganxet de 6 mm en vaig tenir prou per fer tres lleons. I és que un cop acabat el nou amiguet del Biel i abans de poder-lo publicar al blog ja vaig rebre un parell d'encàrrecs de la família. Però ara no trobo enlloc aquest model, la qual cosa ja és habitual amb les ofertes. Així que hauré de buscar altres alternatives. 

Em resulta molt difícil fer ganxet amb fils de fantasia com aquest de Max Gründl. En realitat, hi treballo una mica per intuïció perquè mai puc estar completament segura de si he fet el nombre de punts que calia. Però estaràs d'acord amb mi que la cabellera és un dels encants d'aquest lleó. Precisament era un dels motius pels quals vaig descartar abans molts altres patrons. I és que la tria és clau per obtenir com a resultat un amigurumi que entendreixi i faci somriure qualsevol persona que el tingui a les mans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada