12 d’octubre del 2015

Vols fer una bossa i un moneder de drapet?


Feia molt que tenia pendent fer una bossa de mà per a la meva germana. Aquest animal print, impensable per a mi, és ideal per a ella. Ja se sap: tants caps, tants barrets. Quan el vaig veure a Trap-art vaig saber que l'havia de comprar. És de lycra i hi he treballat amb un ganxet de 10 mm.

Vaig decidir fer una bossa de mà amb solapa i relativament petita, però suficient per al moneder, les claus, el mòbil i alguna cosa més. Fa 16 cm d'alçada i 24 cm d'amplada.


La cadeneta, que és d'or vell i queda genial, la vaig comprar al Handmade Festival Barcelona. I sense la cadeneta, la bossa de mà es pot portar com un clutch. Em preocupava el sistema de tancament però, després de mirar i remirar diverses opcions, em vaig decantar per unes tanques d'imant que s'han de cosir. A més, un cop cosides les tanques i amb una mica de traça, el drapet, que sempre es recargola en teixir, es redreça bastant.


Un cop acabada la bossa de mà em quedava més de mig cabdell de drapet i vaig pensar de fer un moneder a joc, també amb una tanca d'or vell.

No estava segura de com quedaria però el resultat m'agrada molt. A més, vaig descobrir que fer un moneder amb drapet és molt i molt ràpid.


En aquesta ocasió està pensat per a una tanca metàl·lica de 8 cm d'amplada. És evident que el patró no té cap secret però per si de cas aquí el tens a punt per descarregar-te'l.


L'últim truc: per cosir la peça a la tanca metàl·lica, he fet servir fil de perlé, concretament negre. Em va semblar que seria més resistent que un fil de cosir. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada