2 de maig del 2016

Vols fer un gat de ganxet?


M'encanten els gats. Per tant, malgrat haver fet ja un gat molt vist a les xarxes però de dissenyador desconegut i també en Wolfgang, un disseny de Tendre crochet, no és estrany que no m'hagi resistit a aquest disseny de Stip & Haak.

Suposo que em va agradar perquè és petit i senzill. I és que no sempre tinc ganes d'enredar-me amb dissenys complexos. En principi volia fer un gat de colors vius, com els de Stip & Haak, però a l'hora de posar-m'hi vaig optar per una combinació força sòbria: el color marfil de base i dos tons de turquesa, bàsicament perquè em vaig encaparrar a fer un gat de ratlles. 

Per cert, a la traducció del patró hi trobaràs les indicacions per fer aquestes ratlles a l'esquena i a la cua. A més, hi ha alguna variació en la cua i el musell. Concretament, el musell està fet d'una sola peça. Quan vaig aconseguir entendre el patró em va semblar la millor opció. 


Per als bigotis ha estat una gran idea el cordó encerat a la venda en qualsevol merceria. No trobes que el resultat és divertit? I encara dos trucs més. El primer ja és habitual: un netejapipes a la cua per poder donar-hi una mica de forma. Per acabar, un grapat d'arròs al fons per donar-hi més estabilitat.

T'hi animes?

4 comentaris:

  1. Respostes
    1. Sí que és simpàtic. Moltes gràcies i una abraçada!

      Elimina
  2. Ay qué gatito tan mono!!!
    Tengo ganas de terminar lo que estoy haciendo y probarlo!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Te va a encantar! Es sencillo y resultón. Gracias por pasarte. Un abrazo.

      Elimina