27 d’abril del 2020

A poc a poc...

Feia molt de temps que tenia aquest caragol de Superwooly a la llista d'amigurumis pendents. No sé què em va empènyer la setmana passada a posar-m'hi per fi: potser que van ser uns dies força plujosos per aquí o potser que la situació de confinament, 45 dies després, ens fa replantejar, entre moltes altres coses, el pas del temps. 


El patró és genial. En concret, el que em va fer triar aquest patró en lloc de qualsevol altre van ser el disseny de la closca i de la ventosa, que són una autèntica obra d'enginyeria. Per exemple, ja t'avanço que per fer la ventosa i per donar forma a la closca no cal cosir ni una sola puntada. 


L'altra prova de la dificultat d'aquest disseny és que és imprescindible utilitzar una mica de filferro per mantenir el coll de l'amigurumi dret. Malgrat tot, t'asseguro que amb només una mica de paciència i molt menys esforç del que sembla, el resultat és fantàstic.

Però en el procés de teixir un amigurumi hi ha moments de tot. He de reconèixer que al començament no em convencien ni la forma del cap ni aquests enormes ulls, que són precisament els signes d'identitat de Superwooly, però el conjunt és molt graciós. Això sí, no m'he pogut resistir a improvisar uns petits tentacles. 

Pel que fa als colors, tan sobris, són molt el meu estil. Superwooly proposa teixir la closca amb algun fil multicolor per aconseguir un efecte jaspiat però jo no en tenia cap a mà i vaig tirar pel dret amb aquesta combinació de mint i blau petroli.

Sembla que l'inici de la setmana tornarà a ser plujós i sembla també que les dades de contagis disminueixen, però molt a poc a poc. Per tant, haurem de continuar mirant la pluja des de la finestra, amb l'esperança que potser el cap de setmana, tant si plou com si fa sol, podrem passejar una estona. Jo en tinc moltes ganes. I tu?

16 comentaris:

  1. Qué chulada Judith!!!
    Me requetechifla!!! Es super divertido!
    Y los colores me parecen perfectos!
    Aquí podemos salir... guardando distancia... pero hoy amaneció lloviendo... un rollo...
    Mucho ánimo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sííí? Qué ilusión que te guste! La verdad es que, aunque al principio no me convencía, ha quedado muy divertido. Aquí, mañana es el primer día que podremos salir a dar un paseo, aunque con precauciones. Por fin! Qué ganas! Y no podré llevarme al caracol porque va a hacer un sol de infarto! Jajaja! Un beso y cuídate!

      Elimina
  2. que bonito, me encanta!!! los colores son preciosos y me ha gustado muchisimo la forma de la caracola, super bonita.un besito.maria:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. La caracola es total. Incluso diría que es lo que me decidió a comprar el patrón. Gracias, María. Un beso!

      Elimina
  3. Respostes
    1. Qué rápido te has decidido! Jajaja! La verdad es que es muy resultón! Gracias por la visita, Lorena!

      Elimina
  4. Gracias a la lluvia este simpático caracol podrá desplazarse con gran soltura je je..
    Esos ojazos son inconfundible, el sello Superwooly se ve claro...y este diseño en concreto en muy muy chulo, y a ti te ha quedado genial!
    Un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sííí! Es muy Superwooly! Jajaja! Qué ilusión que te guste, Ani! Mañana no lloverá por aquí y no sé si saldrá el caracol, pero yo te aseguro que sí. Jajaja. Muaks!

      Elimina
  5. Precioso! esa forma de la caracola es una monada!!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sííí! La caracola es de lo mejor del patrón! Y la técnica para hacerla es genial también! Gracias, Pilar! Un beso!

      Elimina
  6. ¡Que bonito! Me encanta como te ha quedado. A ver si sigue yendo bien todo y poco a poco podemos ir saliendo aunque sea con el paraguas. Mucho animo guapa. Un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, brujita! La verdad es que es un patrón muy molón. :) En cuanto a salir, poder dar un paseo diario es una gozada. Ese es el primer paso. Poco a poco volveremos a la normalidad. Un besazo y mucho ánimo también!

      Elimina
  7. Es precioso, Judith, me lo anoto. Quedó super simpático y los colores me chiflan.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que es simpático! Ese verde es un poco tu color, no? Claro que te chifla, entonces! Jejeje. Gracias por la visita, Leti!

      Elimina
  8. Me ha gustado mucho, aunque creo que es muy complicado.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sííí, el patrón de Superwooly es genial! Pero no es tan difícil! La técnica para hacer la caracola es increíble, sorprendentement simple. Lo que menos me gusta es lo del alhambre en el cuerpo. Pero el resultado merece la pena. Anímate a probar. 😉

      Elimina