28 de juliol del 2014

Vols fer la Pippi Langstrump de ganxet?


Una nina de la Pippi Langstrump era un bon regal per a ma germana, que de petita n'era molt fan. I la proposta del blog Amigurumis Fan Club és molt divertida. Aquí en teniu el resultat, després d'algunes modificacions. Sssssst...! Ma germana encara no l'ha vista.

Sembla difícil i, de fet, amb el patró davant, costa entendre com teixir el cabell i les botes. Però amb la peça entre mans, tot quadra. A més, a Amigurumis Fan Club hi ha un tutorial per fer el cabell i un altre tutorial per fer les botes. Per cert, no t'oblidis de fer els cordons de les botes.

Quant a les modificacions, n'he fet algunes de substancials en el cos, en el vestit i en el cabell. D'una banda, he fet les cames, el cos i el cap d'una sola peça. D'altra banda, el vestit em quedava massa ample. A més, en el disseny original el vestit porta dues butxaques vermelles amb uns quadrets blancs, que no em vaig veure amb cor de brodar. Així que vaig optar per fer les butxaques amb dos fils junts: un de color cirera i un de blanc.

També he fet algunes modificacions mínimes en els braços i en les cames. A més, tot i que els patrons del blog Amigurumis Fan Club són fantàstics, a mi personalment em costa entendre'n el plantejament, de l'última filera a la primera. Així que durant el procés he necessitat prendre les meves notes. Aquí les tens, a punt per descarregar-te-les.


Capítol a part mereixen els detalls brodats de la cara. Com gairebé sempre he preferit posar ulls de seguretat i al final no li he brodat el somriure. Amb el que tampoc no m'he atrevit és amb les pigues. La veritat és que no tenia un fil d'un color adequat però de tota manera em sembla molt difícil brodar unes pigues. Així que al final les he fet amb un retolador tèxtil Alpino.

I tu, també ets de la generació que va veure la Pippi Langstrump?

2 comentaris:

  1. Moltes gracies Descabdello per avisar-nos!!!
    Em flipat molt amb el teu post, ...no tinc paraules, ...molt bona feina!!!
    Esperem que a la teva germana li hagi agradat molt. ;)
    Una forta abraçada,
    Judit

    ResponElimina
    Respostes
    1. :))))) Moltes gràcies. La veritat és que a ma germana li va encantar.

      Elimina