12 de juny del 2017

Sa altesa reial, la princesa caca

Diuen que els catalans som escatològics. No sembla cap disbarat si tenim en compte que per Nadal fem cagar el tió i posem un caganer al pessebre, que en un dels contes tradicionals més coneguts un bou es menja el Patufet i després es fa un pet, i que fins i tot tenim unes galetes anomenades pets de monja.  Jo em pensava que era un tòpic però la veritat és que el Sr. Descabdello, criat entre l'Uruguai i Galícia, encara ara s'escandalitza d'aquestes tendències escatològiques. He de reconèixer que de vegades per WhatsApp utilitzo l'emoticona de la caca només per fer-lo enrabiar.

Suposo que per tot això, tan bon punt vaig veure la princesa caca de la dissenyadora Anna Vozika, me'n vaig enamorar.


D'acord, és una mica poca-solta però molt graciosa. Personalment m'encanta l'expressió de la meva princesa, amb les seves galtetes i les seves pestanyes tan femenines.

El patró és genial. Això sí, en Freddy, la mosca amiga de la princesa, és una miniatura i em va donar més d'un maldecap.


Perquè amb tant d'osset i tant de conillet potser estem edulcorant massa això dels amigurumis. Des d'aquí reivindico el ganxet gamberro!

Juliol de 2022: Actualment, a causa de les sancions a Rússia, Anna Vozika no té a la venda els seus patrons.

29 comentaris:

  1. Me parto!!!!
    Genial esto del ganchillo gamberro... pero tengo que decirte que a pesar de ser una "real caca"... te ha quedado de lo mas mono... jejeje
    Eres una genia!!!

    ResponElimina
  2. Jajaja, la princesa caca es genial! eso si... la mosca, ufff nada más verla ya imagino todo lo que te costó.

    La verdad que de vez en cuando apetece ver algo menos dulce, que tanto amigurumi sonriente igual nos va a subir el azúcar.

    Un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Stefy. Ese era mi objetivo: tejer algo menos azucarado y haceros reír. Un beso.

      Elimina
  3. Jajaja visca el ganxet gamberro! Com m'agrada la princesa caca em recorda les caques de l'Arare. Molt divertida! i el detall de la mosca és lo más. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síííí, jo també ho he pensat: ara que ja tinc el patró qualsevol dia m’hi poso. Gràcies per la visita, guapa!

      Elimina
  4. Ja ja ja Judith!!!
    Gracias por arrancarnos unas risas con tu post tan genial, gamberro y sorprendente...pero perdona...esta caca te ha quedado muyyy dulzona ;-)y la mosca genial de tan peque que es.
    Besotes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es verdad que no tiene cara de gamberra pero es una caca al fin y al cabo. Jajaja. Un beso y gracias por la visita.

      Elimina
  5. Que divertido, é uma caca real e estilosa rsrs

    ResponElimina
  6. Me encanta tu caca con su mosca, no le falta detalle jajaja
    Es muy divertida!

    ResponElimina
  7. Ohhh,pero que bonita la princesa caca,lo que más me gusta es la mosquita miniatura,que voy a decir de una superganchillera,que me encantaaa.
    Besitos nubecill@ ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gracias, nubecilla. La mosca es muy graciosa pero menudos quebraderos de cabeza me dió. Un beso.

      Elimina
  8. jajaja què maca!! És veritat que som escatològics jajaja La mosca és una monada. Una abraçada!

    ResponElimina
  9. M'encanta i potser algun dia em poso a fer-la. Em recorda molt a la de la Arale. He vist altres posts teus i he decidit seguir-te.
    Jo també tinc un blog però força deixat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvinguda, Idoia. Quina casualitat que justament estic fent la caca de l'Arale amb aquest patró com a base. A mi també me la va recordar de seguida però primer vaig voler fer el patró original d'Anna Vozika. A veure si t'hi animes. Estaré pendent del teu blog.

      Elimina
  10. Ohhhh, qué maravilla de caca¡¡!
    Genial con la mosca y la corona

    ResponElimina
  11. Genial la caca-princesa! M'has fet riure molt i recordar la caca de l'Arale. ;-)
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Fer-vos riure era un dels objectius. ;)

      Elimina
  12. Não sei se isso pode ser um elogio, mas seu cocô é o mais bacana que eu já vi! Hehe. Comprei a receita pra tentar fazer um parecido, mas ficou tão diferente... 😔 A base do meu está maior, ou a segunda camada, menor, ainda não sei... Você pode me dizer se fez alguma adaptação na receita? Ficarei grata!! Beijos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha! Obrigada pelo elogio, Carol! Há muito tempo, mas sim, lembro que fiz alguns ajustes. De acordo com minhas anotações, comecei as diminuições na linha 13 e não na 16. É por isso que a primeira camada é menor. Tenho certeza que com um pouco de improvisação seu cocô vai ficar muito bonito, mas caso minhas anotações (em catalão, claro) possam ser úteis, eu as enviarei para você agora mesmo. Beijos!

      Elimina
  13. Una caca monárquica con mosca y todo jajaja qué bueno, la verdad es que me encanta .un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejeje! Es que a veces me aburro de tanto amigurumi cuqui... 😉

      Elimina