29 d’agost del 2016

Petons de ganxet

El mes vinent farà 50 anys que els meus pares es van casar. Entre les sorpreses que estem maquinant no podia faltar algun detall fet de ganxet, però després de 50 anys junts no em va semblar que una parella de nuvis a punt per a la boda fos l'ideal. Per això em vaig decantar per aquesta parella fent-se un petó. És un model de la marca Stuff the body, a la venda a Etsy i en altres plataformes.


Els amigurumis d'aquesta marca es caracteritzen per unes formes esculpides, lluny de les formes habituals en aquesta tècnica, més aviat arrodonides. Contràriament al que sembla, el patró és ben fàcil. En tot cas, la principal dificultat, si hi ha algun perfeccionista com jo, són les 10 disminucions seguides que cal fer en alguna filera, amb la qual cosa va ser inevitable, per més que repetís la filera, alguna imperfecció en el teixit, tot i que per sort no està a la vista.


Els canvis que he fet en el patró són poc substancials. Per començar, hi he posat una mica més de color que en l'original. També he fet alguna petita variació als braços, al barret d'ella, a la llargada del vestit i al coll de la camisa. I a l'hora de brodar els ulls, m'ha semblat que unes pestanyes per a ella eren el toc final perfecte. Ara només m'he d'empescar l'ensamblatge final i a celebrar 50 anys de petons.


10 comentaris:

  1. PRECIOSO!!!!
    Les va a encantar el detallazo...

    ResponElimina
  2. Són xulíssims, i estan mooolt ben teixits! Felicitats, tant per la feina, com pels 50 anys!

    ResponElimina
  3. Los muñecos preciosos y lo que simbolizan también!

    ResponElimina
  4. Oohh! M'encanta aquesta parella! Als teus pares els hi encantarà! i moltes felicitats als teus pares :)) Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que sí? A mi també em va robar el cor! L'aniversari dels meus pares va ser just ahir i la veritat és que el detall els va fer molta il·lusió!

      Elimina