9 de febrer del 2015

Vols fer una porqueta de ganxet?

He de confessar que de tant en tant m'agrada fer amigurumis senzills, sense el mal de cap d'haver de cosir mil i una peces que mai queden tan simètriques com jo voldria... Però ara mateix no recordo com vaig decidir fer una porqueta amigurumi perquè la veritat és que molts del patrons que corren per Internet no tenen cap encant. Fins que vaig ensopegar amb aquest patró, que és del blog Studio ami però que s'ha popularitzat a través d'All about ami.


Ara bé, amb el meu fil Marbella Cotton i el meu ganxet de 2,5 mm per cert, he estrenat un Clover Soft Touch fantàstic la meva porqueta era diminuta. Així que vaig haver de modificar-ne el cos i, és clar, fer les potes proporcionals. A més, vaig voler fer el musell de ganxet i no de feltre per donar-hi volum. També vaig variar les orelles, que en el patró de Studio ami no estan teixides en espiral. Ah! I vaig haver d'improvisar una cua. En fi, com qui diu vaig començar de cap i de nou.


I per rematar-ho, una floreta, adaptació d'un patró de 100 minifiguras tejidas a ganchillo, de Kamuran Simsek. El resultat, una porqueta encantadora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada