24 d’abril del 2017

Enganxada al brodat

Ja està. Només amb dos brodats ja puc dir que hi estic totalment enganxada. Després de la meva primera incursió en el món del brodat, repeteixo amb un kit de la marca I Heart Stitch Art. No podia ser d'altra manera perquè, per la compra del meu primer kit fa uns mesos, la Sarah Milligan me'n va enviar dos, per compensar-me pel temps que trigaria el meu paquet des del Canadà fins a Reus. Per cert, és com si m'hagués llegit el pensament, perquè tinc certa obsessió per les libèl·lules així com per altres bestioles com les papallones i les marietes, segurament rèmora de la meva infantesa en un entorn rural.


És un brodat molt senzill, només amb fil blanc i exclusivament en backstitch. Per a mi, que sóc absolutament autodidacta en això, el grau de dificultat era l'ideal, però ara que ja estic enganxada estic preparada per fer un pas més i provar altres punts. De fet, ja en tinc un altre entre mans. 

Ben aviat, doncs, més capítols dels meus avenços brodant.

6 comentaris:

  1. Menys és més, no ho diuen això??? Doncs, aquí ens mostres la prova, amb una tela fosca, un fil blanc i un punt senzill, has creat una MERAVELLA!!! M'agrada molt i molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Laura. Ets un sol. El mèrit és de la Sarah Milligan, creadora de la marca I Heart Stitch Art. Jo només hi he posat, això sí, les ganes i les mans.

      Elimina
  2. Que trabajo tan bonito...de verdad estás empezando?
    Pues la verdad es que esta nueva faceta promete ja ja
    Una manitas!!!
    Bss.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De verdad de la buena, Anni. Éste es mi segundo bordado. Pero es que es muy fácil. Así que, aunque seguro que no voy a convertirme en una crack, lo cierto es que ya estoy enganchada.

      Elimina
  3. Quina libel·lula més xula, a mi la imatge d'una libel·lula m'encanta. Doncs si que et veig posada amb el brodat, jo la veritat vaig començar un projecte de brodat però crec que és massa ambiciós per això ja està aparcat li he agafat mania...tenia una lluita amb el fil i l'agulla. Per cert la imatge del meu bloc si que és de la plaça prim! No sóc de Reus sóc d'un poble del costat però hi passo mitja vida. Quina gràcia el món és ben bé un mocador...estem a tocar! encara ens coneixerem? una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que és un mocador, sí! Hahaha. Tant de bo ens coneguem algun dia. I anima't a recuperar el teu projecte de brodat o a començar-ne un altre de no tan ambiciós. Ja veus que jo hi estic totalment enganxada.

      Elimina