10 de setembre del 2018

Superheroïna al poder

Ja vaig avisar que aquest estiu havia pogut dedicar força temps al ganxet i que durant una temporada publicaria una entrada setmanal. Doncs vet aquí la d'avui: una superheroïna, disseny de Yarn Society.


Encara no fa ni dos mesos ja et vaig parlar d'aquesta dissenyadora estatunidenca. Sí, sí, recordes el gos amb una bandana vermella d'estrelles? De fet, ja veus que la superheroïna és del mateix estil: un cap enorme amb una encertada distribució dels augments per donar forma a les galtes. En aquesta ocasió, però, hi vaig fer algun ajustament perquè la forma que adoptava el cap conforme l'acabava no em convencia.

El gran maldecap de la meva superheroïna van ser els colors. Estava decidida a fer-la amb una combinació de colors ben atrevida. Dons tons de rosa o dos tons de lila eren una aposta segura però estava descartat. Em vaig decidir per combinar rosa i carabassa, però quan vaig arribar a la cintura, potser pel contrast amb el negre, vaig començar a desfer. I vaig seguir provant altres tons de rosa i altres tons de carabassa. Però res. A tu et passa allò que saps que l'has encertat per què se't dibuixa un somriure als llavis? Doncs cap combinació de colors em feia somriure. Així que al final vaig recórrer un cop més al meu color salvador. I és que quan no sé quin color triar, el corall sempre és infal·lible.

Per acabar, i no menys important, t'he d'explicar que tots els guanys per la venda d'aquest patró estan destinats a l'Andrew Weishar Foundation i a l'Alex's Army, dues entitats que donen suport a nens i joves amb càncer i les seves famílies als Estats Units. Així que bravo per Yarn Society. De fet, aquest és un dels motius pels quals en el patró original el superheroi no té cabell. Però jo, que per sort no l'havia de regalar a cap nen amb càncer, n'hi vaig posar. És que vist des del darrere aquell clatell no em convencia. Vaig pensar de posar-li la caputxa com a qualsevol altre amigurumi, però llavors no encaixava amb els ulls i el nas. Així que aquesta va ser l'única solució de compromís que se'm va acudir, malgrat que impliqués perdre el valor simbòlic del superheroi sense cabell.

Sigui com sigui, amb cabell o sense, tota la força des d'aquest racó de la blogosfera a les persones malaltes, les autèntiques superheroïnes.

12 comentaris:

  1. Què bonic el significat del patró. A mi m'agrada molt com t'ha quedat a més als nens els encanten els superherois. Això que et passa amb el color que sempre queda bé a mi també em passa hi ha colors que són sempre la base perfecte per acompanyar-ne qualsevol. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Mabel. Ara em pregunto quin deu ser el teu color salvador... Potser el blau?

      Elimina
  2. Una monada...
    Los colores geniales...
    Tengo un par de patrones de Yarn Society... pero no termino de animarme con ellos... a ver si me pongo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, gracias, Ana. No las tenía yo todas con los colores... A mí me ha encantado Yarn Society y todavía me queda un patrón en el tintero porque compré una oferta de 3x2. Jajaja. Pero me intriga descubrir cuál has elegido tú. Venga, cuéntanoslo en el blog. Un beso.

      Elimina
  3. Me encanta, y es que, además de bonito,este amigurumi tiene una buena labor detrás,y este tipo de misiones tan importantes, son dignas de una superheroina como esta tan chula y alegre con esos colores tan bien elegidos!
    Un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Verdad? A mí también me encantó la idea del superhéroe que lucha contra la adversidad. Todos tenemos un superhéroe dentro pero a veces no nos acordamos. Un beso, Ani, y gracias por la visita.

      Elimina
  4. Te quedó preciosa. Acertaste con los colores, la combinación queda muy bien. Una combinación alegre y algo arriesgada que me gusta a mi es violeta con amarillo. Me gusta mucho también el detalle del pelo.

    Bicis

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Leti. Ni te imagines cuántas veces volví a empezar hasta dar con esta combinación de colores. Me apunto la idea del amarillo y el violeta. Arriesgada, sin duda. Un beso grande.

      Elimina
  5. Pues está bien bonito así, tal cual. Y lo que tu dices, enviar mucha fuerza, mucha ,mucha. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Sonia. Qué ilusión que después de darle tantas vueltas os guste la combinación de colores! Ojalá toda esta fuerza llegue a quien la necesita. Un beso.

      Elimina
  6. Ojalá esta simpática heroína sea capaz de dar fuerza a todas las personas que sufren esa dañina enfermedad y puedan combatirla!!
    Te ha quedado muy graciosa y la combinación de colores es muy acertada!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Pilar. Aunque esté mal decirlo a mí también me parece muy graciosa. Pero sobre todo coincido contigo en el deseo de que las personas con esa enfermedad, o cualquier otra, encuentren fuerza para combatirla.

      Elimina