3 de setembre del 2018

Una morsa a port

Per fi setembre. Punts positius: és temps de fer-se nous propòsits, tinc uns dies de vacances i en teoria hauria de fer menys calor. Punts negatius: encara no m'he recuperat després d'un cap de setmana intens al Mercat d'Artesania de Montbriart, a Montbrió del Camp; estic una mica saturada de relacions humanes, i fa una xafogor insuportable.

Per tant, com li deia al Sr. Descabdello ahir tornant a casa des de Montbrió, avui només tinc ganes de quedar-me a port, al meu refugi, i envoltar-me del que m'agrada: el llibre que estic acabant de llegir, el gat, els amigurumis, l'aire condicionat, el ganxet, la bona companyia, el blog... La llista és llarga però l'ordre és arbitrari.

I en aquesta hora puc combinar gairebé totes aquestes coses sí, el gat també, perquè mentre escric acostuma a empènyer per ocupar el lloc del teclat i aconseguir algunes carícies per presentar-te la morsa d'Airali Design, un dels personatges de Zoomigurumi 5.


No és la primera vegada que faig un amigurumi dissenyat per la italiana Ilaria Caliri i no m'ha decebut pas. El patró és genial i alhora senzill. Això sí, a l'hora de fer el mocador de coll he hagut de fer algun petit ajustament i al final l'he hagut de cosir al cos de la morsa. I pel que fa al barret potser jo m'he perdut però crec que no està prou ben explicat com fer la ratlla blava. Malgrat aquests pettis detalls, el resultat és molt divertit.

Zoomigurumi 5 és un dels meus llibres preferits d'aquesta col·lecció. De fet, he de reconèixer que no m'he comprat els dos últims perquè tot just hi ha dos o tres dissenys en cada un que m'interessin. Ara bé, i tornant a Zoomigurumi 5, després de la morsa, del flamenc, del paó i del camell, i un cop descartada l'alpaca, que va estar tres mesos inacabada esperant que algú li cosís les potes, crec que només em queda pendent el cocodril.

I tu, t'has comprat els últims llibres de la col·lecció Zoomigurumi?

10 comentaris:

  1. M'encanta la Morsa, la trobo divertidissima. Ara aprofita per descansar el montbrioart i gaudir de les vacances! Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mabel. ;) Ja estava bastant recuperada però avui se m'ha acudit fer neteja al meu estudi. Uf! Que malament m'ho estic muntant aquests dies de vacances... Hahaha.

      Elimina
  2. Ohh que cucada esta morsa! y me encanta que nos presentes gumis fresquitos y asi se marineros ahora que aún es verano por estos lares je je
    Disfruta de tus ratos libres haciendo lo que más te guste!!!Muaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. A punto de salir de pesca! Jejeje. Gracias, Ani. Estoy encantada con estos días libres. Hacía ya tiempo que los esperaba con ilusión. Un besazo.

      Elimina
  3. Que bonita y graciosa la morsa,te ha quedado genial! Disfruta de tu tiempo libre.
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gracias, Pilar! Te hago caso y disfruto, pero siempre ganchillo en mano. Jijiji. Un beso grande.

      Elimina
  4. Qué chula la morsa!
    Tengo el libro... quizá me anime... pero es que la lista va creciendo y creciendo... jejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, esas listas interminables... Pero es una pena haber comprado el libro y no sacarle partido. Así que anímate! Yo, después del cocodrilo, ya habré terminado con mis imprescindibles de este libro.

      Elimina