29 d’octubre del 2018

Ja és Halloween!

Sí, ja és Halloween! Semblo entusiasmada? No t'enganyis: ni tindré tones de caramels a punt ni em disfressaré. Però s'ha de reconèixer que Halloween dona molt més joc que les castanyes, els moniatos i els panellets. 

Enguany he optat per aquest fantasma, un patró gratuït i molt senzill de Crafteando que es gerundio.


Com gairebé sempre hi he fet diversos canvis, tot i que la majoria són imperceptibles. En primer lloc em venia de gust una corbata de llacet una mica més extravagant que la del disseny original. A més, no sé per què vaig trobar que el meu fantasma tenia una expressió una mica tristoia i la vaig voler accentuar més encara amb aquestes celles brodades amb fil negre. 

En el disseny original el fantasma porta unes ulleres de feltre. Però, després d'uns dies mirant-me'l, al final vaig decidir no fer-les. He de confessar que en bona part va ser per droperia però és que aquesta carona ja m'havia robat el cor.

Durant el procés ulleres sí-ulleres no, vaig descobrir que aquest disseny era el protagonista d'un CAL al grup de Facebook Ganchillea con Superwooly. Així que la xarxa es va omplir de cosins del meu fantasma. Per descomptat, jo també m'hi vaig afegir però fins aquesta setmana no el presento oficialment al blog i a Instagram.

I tu, has fet algun amigurumi per Halloween?

4 comentaris:

  1. Como se nota que esta fiesta está cogiendo mucha fama..hasta los fantasmas se ponen de etiqueta para celebrarla ja ja
    He visto algunos primos con las gafitas, pero estoy de acuerdo contigo, esa carita tiene que verse en todo su explendor!
    Yo no he tejido nunca amigurumis terrorificos, pero bueno...viendo este tuyo si me dan ganitas;-)
    Muuuaks!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja. Verdad que va elegante? Ya ves que muy terrorífico no es. En realidad yo no soy para nada de Halloween, pero hay que reconocer que da juego. A ver si te animas el año que viene. Estoy imaginando una de tus dulces muñecas disfrazada... Un beso.

      Elimina
  2. Qué chulo el fantasma!!!
    Ha quedado genial…
    Oye… y no es más largo que el original?
    La pajarita le queda GENIAL… y me gusta más sin gafas… ^.^

    Ya has visto mi murci... no me he volcado con Halloween... jejeje

    Muak

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tienes visión láser amigurumi... Jajaja. Sí, quise hacerle la cola más exagerada. Gracias, Ana. Y tu murcielaguito es muy achuchable. Menudo Halloween más tierno nos hemos montado! Jejeje. Besos!

      Elimina