12 d’agost del 2019

Un pop amigurumi no apte per a les que odien cosir

Es veu que últimanent estic de sort amb els patrons d'amigurumis. No és que hagi guanyat un altre sorteig però gairebé. Resulta que Gallimelmas e imaginancias va fer una mena de concurs a Instagram coincidint amb el llançament del seu pack de patrons marins, compost per un narval, un pop i una sirena. El concurs consistia a posar nom a la sirena. Calia tenir en compte, per triar-lo, que el narval es deia Narvy Narval i el pop, Pulpo Pulpito. A mi em va semblar fàcil: la sirena s'havia de dir Serena Sirena. I justa la fusta! Així que, juntament amb alguna altra instagramera, vaig guanyar els tres patrons del pack i, com pots comprovar, he començat per aquest pop que de fet ja em va enamorar quan el vaig descobrir.


No és la primera vegada que faig un patró de Gallimelmas i novament no m'ha decebut pas. El disseny, fora dels tentacles, és molt senzill i de la mida ideal. Però parlem dels tentacles, que crec que és el gran atractiu d'aquest amigurumi. No desvelaré el truc però t'avanço que el resultat és espectacular. Això sí, el pop no és apte per a les que odien cosir: cal fer 44 puntades multiplicades per 8 tentacles, la qual cosa fa un total de 352 puntades!


Pel que fa a la resta d'amigurumis del pack de patrons marins, el narval es queda a la llista de pendents, però el que ja tinc clar que no faré és justament el que em va fer guanyar els patrons: la sirena. Ho sento, Mel, però m'agrada molt més la meva sirena.

De tota manera, ben aviat tornaré amb un altre disseny de Gallimelmas. Això sí, si el pop era molt d'estiu, el pròxim és molt de tardor. Així que caldrà esperar unes setmanes encara.

10 comentaris:

  1. Además de acertar con el nombre de la sirena, has titulado muy bien este post...glubs, 352 puntadas es mucho coser¡¡¡
    Es muy original la forma de los tentáculos y están realmente tan logrados que parecen de verdad.
    Nos vemos en otoño¡¡¡ Con qué nos sorprenderás??
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Que es mucho coser? Dímelo a mí! Pero es verdad que los tentáculos estan muy logrados! En cuanto al proyecto de otoño en el que estoy trabajando, sólo te adelanto que no viene solo sino con la familia entera! Es taaan bonito! Un poco de paciencia y muchos besos!

      Elimina
  2. Lo primero enhorabuena por ganar el sorteo!!
    Y lo segundo,es que el pequeño pulpo es precioso,me encantan los colores que has elegido!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Pilar! Estoy suertuda últimamente! Bueno, no en todo. Jajaja. El color mint es muy Gallimelmas. Así que no he inventado nada. Pero es bonito, verdad? Un beso!

      Elimina
  3. Muchas felicidades por el acierto en el nombre, la verdad es que pensándolo un poco no podía bautizarse de otra forma, es el nombre prefecto.

    El pulpo es precioso, me encanta, pero ¿de verdad hay que coser tanto? Son muchas puntadas, pero viendo el resultado merece la pena.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Te lo aseguro, Leti! 352 puntadas! Ni una más ni una menos! Jajaja. Pero es verdad que merece la pena. Gracias por la visita y un besazo!

      Elimina
  4. Wow... qué bonito!!!!
    Y me encanta el color... verano total...
    No he probado ninguno de los patrones de Gallimelmas... voy a verlos!
    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De verdad nunca has hecho un patrón de Galimelmas? Pues, echando cuentas, creo que es una de mis diseñadoras de cabecera: la nube “malafollá”, la oveja posatazas, el estuche cactus, ahora el pulpo y para el otoño viene una familia entera de amigurumis. Jajaja. Ya me dirás si alguno de sus patrones te ha enamorado. Por cierto, cuándo vuelves al blog? Se te echa de menos, a ti, a tus amigurumis y a tus fotos. Muaks!

      Elimina
  5. Hola Judith! felicidades por tu suuuper premio! y muy merecido que el nombre de la sirena es un acierto total!
    Ese Pulpito es precioso,, y te ha quedado de maravilla!
    Y de acuerdo total, los gumis de Melma son un amor en general!
    Un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Ani! A mí también suelen enamorarme los patrones de Melma! Besitos!

      Elimina