30 de març del 2015

Vols fer una zebra de ganxet?


Des del cor de la sabana africana arriba per fi la zebra de la Carla. Tal com presagiava, va ser difícil trobar un patró que em convencés. Al final vaig comprar aquest de One & Two Company, a Etsy. Sí, sí, és una zebra de colors, però si vols una zebra més convencional sempre la pots fer de ratlles blanques i negres. 

No només em van encantar els colors sinó que realment vaig trobar que el patró era fantàstic. I no m'ha decebut pas. Per exemple, fer les peülles amb un parell de puntades és facilíssim i el resultat és insuperable. Per cert, és un truc aplicable a altres amigurumis.

Però com sempre he fet alguns canvis en el disseny. Quant al patró, he aprimat una mica el cos. A més, he fet una crinera més convencional, amb la qual crec que la zebra guanya molt. Ah! I he hagut d'improvisar una cua. Això sí que ho he trobat a faltar en el patró original.

I també com sempre hi ha alguna cosa millorable. Feia temps m'havia adonat que alguns amigurumis tenen els ulls una mica enfonsats, la qual cosa hi dóna més expressivitat, però no ho havia intentat mai. En el patró de One & Two Company també es proposa enfonsar els ulls. La tècnica més habitual és fer-ho amb fil. Ho vaig provar però és evident que no el vaig rematar prou bé perquè ni es nota. Així que hauré de continuar provant-ho.

S'ha de reconèixer que és bastant esgotador fer tants canvis de color i sobretot procurar que siguin discrets, però no em negaràs que el resultat és divertidíssim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada