15 de febrer del 2016

Vols fer l'alfabet de ganxet?

Sí, jo també començo a avorrir-me de fer tantes lletres de ganxet per encàrrec, però en aquest cas la composició final m'agrada molt. Així que no he volgut deixar passar l'oportunitat de convertir-la en protagonista del blog aquesta setmana.


En aquesta ocasió, em van suggerir que hi hagués tons de blau però, fora d'això, em van deixar llibertat per crear. I dit i fet. Del fil i el ganxet en va sortir un oceà habitat per un cranc i un peixet, tots dos adaptacions de 100 minifiguras tejidas a ganchillo, de Kamuran Simsek. Com a complements, uns ulls de 4 mm enganxats amb cola de silicona i unes escates per al peixet. Potser a la foto no s'aprecien gaire però són uns lluentons transparents cosits amb un fil també transparent de la casa Gütermann.

L'alfabet és un disseny de Mitten & Makings, blog que actualment ha desaparegut, tot i que l'enllaç al PDF del patró encara és actiu. Aquesta és la traducció i l'adaptació de moltes de les lletres a punt per descarregar-te-la.

6 comentaris:

  1. Hola, m'encanta. Jo ja tinc el meu "Jordi" fet, no sé com enviar-te la foto, no et trobo a instagram. Ho faré per correu electrònic.
    Petons i moltes gràcies
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síííí! Genial! Envia-me-la a descabdello@gmail.com.

      Elimina
    2. Vooooooy .... petons guapa.He fet entrada al blog

      http://pallazzoallamura.blogspot.com.es/2016/02/ara-si-que-si.html

      Glòria

      Elimina
    3. Fantàstic! Ara mateix vinc a fer-te una visita. ;)

      Elimina
  2. Moltíssimes gracies! Passat festes segur que mi poso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per la visia, Roser. Quan t'hi posis tindràs tant d'èxit que no et deixaran parar. ;)

      Elimina