13 de maig del 2019

De tucans i orquídies

En general, no soc una persona afortunada en sortejos i rifes. Rarament em toca res. Evidentment, amb la multitud de sortejos que es fan a Instagram per donar-se a conèixer i aconseguir seguidores em passa el mateix. També he de reconèixer que hi participo de forma selectiva, és a dir, si hi participo és perquè realment aquell patró és o podria ser a la meva llista d'amigurumis pendents. Per sort, tota regla té una excepció i aquesta vegada em va tocar el patró que sortejava a Instagram la dissenyadora portuguesa Lemon Yarn Creations. Vaig estar molt contenta perquè ja tenia els ulls posats en aquest tucà tan exòtic i acolorit. I després de guanyar, el mínim que podia fer era que el tucà escalés fins al primer lloc de la meva llista d'amigurumis pendents, passant pel davant de personatges del cinema de ciència-ficció, de la literatura infantil i de la televisó nord-americana que arribaran aviat al blog.


El patró de Lemon Yarn Creations és genial. Dona molt de joc amb els colors i no arriba als 11 cm d'alçada. A més, és prou senzill, fora de les potes, que he simplificat en una sola peça. El que m'ha donat més maldecaps ha sigut l'orquídia: està composta de set peces que no tenen cap dificultat però la composició i l'ensamblatge ja m'han costat una mica més. Malgrat tot, el resultat general m'encanta i recomano al 100% els patrons de Lemon Yarn Creations. De fet, jo ja tinc a la llista el seu peresós amb una corona d'hibiscus al cap.

I tu, ets de participar en sortejos?

10 comentaris:

  1. Sí que has sido afortunada! el tucán es precioso con esos colores tan llamativos como los reales,me gusta un montón!!!
    Yo suelo participar en sorteos pero sólo en los de blogs de miniaturas que es mi pasión,mi primer blog fue el de minis y con él llevo muchos años y es costumbre entre las apasionadas hacer de vez en cuando un sorteo con algo que creamos y he sido afortunada varias veces.
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Caramba! Qué afortunada! A mí nunca me toca nada... Jajaja. Gracias, Pilar. Y que sigas teniendo esa suerte. Un besazo.

      Elimina
  2. Sí, jo participo als sortejos, i a més t'etiqueto a tu, hahahaha, mai tinc sort, sniffffff.
    El Tuca és molt rebonic .
    Felicitats artista

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha! I jo encantada que ho facis. No desesperis! Jo també deia que mai em toca res i mira! Moltes gràcies per la visita, Glòria! Un petonàs!

      Elimina
  3. Me gusta mucho cómo te ha quedado el tucán. Los colores en contraste entre el cuerpo y el pico quedan muy bien.
    En cuanto a lo de los sorteos ... sí, me apunto a muchos, pero sólo Los que tengan que ver con el TEJIDO, Porque muchas veces me mandan enlaces a sorteos de mil y una cosas y de esos paso.
    Y ya sabes, que casi siempre eres una de mis "etiquetadas" ...
    Un beso

    Perdón por el borrado de los comentarios anteriores, pero no sé qué les pasa a las mayúsculas que aparecen en el texto donde quieren...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Sonia. Yo también creo que esta vez he acertado con los colores. En cuanto a los sorteos, encantada de que me etiquetes. Y no te preocupes: ya se sabe que en informática a veces hay expedientes X. Jajaja. Un beso!

      Elimina
  4. Felicidades! que suertuda je je..yo la verdad es que no participo en ninguno.
    A lo que vamos...que te ha quedado precioso este tucán, pero veo además que tienes muchos planes en marcha...que bien! no pienso perderme nada!
    Un besote!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, muchas gracias, Ani! Tener una seguidora como tú sí que es un premio! Eres un sol! Un besazo!

      Elimina
  5. Qué chulada!!!!
    Me ENCANTA!!!!
    Qué suerte que te haya tocado... porque te ha quedado precioso!
    Un besote!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaa, Anaaa! Por fin de vuelta a la blogosfera? Te echábamos de menos. A que mola el tucán? Jajaja. Te recomiendo muy mucho los patrones de Lemon Yarn Creations. Un beso!

      Elimina