18 de novembre del 2019

El Barretaire Foll, en versió amigurumi

Sempre m'han fascinat els universos de Tim Burton. De fet, The nightmare before Christmas o Pesadilla antes de Navidad és una de les meves pel·lícules preferides, tot i que encara no he trobat cap patró de Jack Skellington que em faci el pes. Mentre continuo buscant, m'he decidit per un personatge d'un dels últims èxits de Burton: el Barretaire Foll d'Alice in Wonderland.


És un disseny diminut només 13 cm, bona part dels quals són de barret de Príncipe del crochet, un dissenyador xilè. Això sí, no busquis el patró a Etsy. Un bon dia es va prendre molt seriosament allò de renovar-se o morir i va tancar la seva botiga, a més d'esborrar totes les seves fotos a Instagram, per reobrir-la amb una nova línia. Ara hi trobaràs l'Alícia i també la Reina de Cors, juntament amb una versió diferent del Barretaire Foll, però tots d'una mida convencional. I com és que jo tinc el patró? Doncs perquè el vaig comprar fa més d'un any aprofitant una oferta i s'havia quedat arraconat fins que aquesta tardor el vaig rescatar de l'oblit.

El resultat m'entusiasma però he de dir que el patró és tirant a justet. Per exemple, pràcticament no hi ha indicacions per fer el cabell. Tot i que he fet molts canvis per gust personal en els braços, en la corbata de llacet..., alguns també han sigut per obligació, ja que almenys jo i almenys amb el meu fil habitual no soc capaç de fer un anell màgic de 3 punts baixos. A més, mal m'està dir-ho, però crec que la idea de cosir una randa al puny ha sigut un encert. 

Tot i que sempre dic que no m'agraden els amigurumis grossos, en aquest cas he estat a punt de retractar-me. I a tu, t'agraden els amigurumis grossos? I el més important, et fascinen tant com a mi els personatges de Tim Burton? 

Juliol de 2022: Actualment aquest patró de Príncipe del crochet està disponible a Etsy.

7 comentaris:

  1. Me fascinan los personajes de Tim Burton,me encantan sus películas,no me pierdo ni una y de hecho las tengo todas!!
    Tu pequeño sombrerero es ideal!!!! y me encantan los pequeños amigurumis por eso hago muchos en miniatura!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Otra fan de Burton! Bienvenida al club! Yo siempre digo que no me gustan los amigurumis grandotes pero esta vez por poco cambio de opinión. Cómo voy a hacer un anillo mágico de tres puntos!!?? Jajaja. Así que menudo arte tienes tú con las miniaturas! Un besazo, Pilar, y gracias por pasar.

      Elimina
  2. Madre mía!!!
    A mi los amigurumis me gustan grandes, medianos y pequeños... jejeje... pero un anillo de tres puntos!!!!? Me parece demasiado...
    Me encanta cómo te ha quedado!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Verdaaad? Es imposible lo del anillo de tres puntos! Los de cuatro ya me cuestan... Jajaja. Pero el resultado vale la pena! Gracias por pasar, Ana!

      Elimina
    2. Me encanta visitarte... siempre tienes cosas bonitas y descubrimientos!

      Elimina
  3. Te ha quedado espectacular y la verdad es que te admiro un montón por hacer estos muñecos tan pequeños, a mí me gustan algo más grandes. Los grandotes me chiflan, aunque hay que tener cuidado porque metes dos en la habitación y ya no entra la niña, jajajaja.

    Te ha quedado de 10.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, gracias, Leti! A mí no me gustan grandotes, ya lo sabes. Pero la verdad es que con éste por poco cambio de opinión. Jajaja. Un besazo!

      Elimina