23 d’agost del 2021

Brodant un elefant dins d'una boa

Fa molt de temps que vaig acabar aquest brodat i fa encara més temps que vaig comprar el kit a Miss Katiuska. Però avui per fi poso al dia la secció Més craft del blog.

El clàssic de Saint-Exupéry és un dels meus llibres fetitxe i, evidentment, no em vaig poder resistir a aquesta versió brodada d'un elefant dins d'una boa, que és la imatge que utilitza el petit príncep per criticar la forma de veure les coses de les persones adultes. "Sempre necessita explicacions la gent gran".

Però tornem al brodat. Em vaig divertir molt amb aquest kit de colors pastel. Els punts són prou fàcils per a una principiant com jo: back stitch per a la boa i l'elefant, punt d'estrella per a les estrelles valgui la redundància i una mica de satin stitch per a l'ull de l'elefant. 

Només vaig tenir un petit problema i és que vaig començar a brodar amb el fil complet, sense separar-lo en brins, i els petits detalls com l'ullal no quedaven gens bé. Així que vaig haver de recular i agafar només tres brins dels sis que té el fil mouliné.

Si tu també ets de les que sempre somrius amb l'elefant dins de la boa, tinc una mala notícia: Miss Katiuska ja no ven kits per brodar, tot i que sí que té a la venda alguns patrons en PDF a Etsy i també protagonitza un curs de brodat a Colmena Craft.

Però jo seguiré experimentant amb el brodat. Ja tinc a punt un nou kit per brodar una de les meves flors preferides. Et quedes per veure-la?

5 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gracias, Ana!!! A mí me tiene totalmente enamorada... 😍

      Elimina
  2. Hello! Great post. Very interesting and inspiring.
    Your blog is amazing. It's nice to read it, but I have to translate it into my own language :) I will be happy to come here and read!
    All the best! Greetings from Poland!

    ResponElimina
  3. Que bien que te animes con el bordado! A mi me tiene muy enganchada, me relaja muchísimo!
    Has elegido un motivo muy bonito y mítico ¿Quién no conoce al principito y sus dibujos?
    Claro que me quedo para ver tu próximo bordado...y los que vengan!!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Pilar! Por supuesto no tengo tu nivel, ni mucho menos. Ya ves que me limito a un par de puntos básicos. Pero me gusta mucho bordar. Y no me pude resistir a este dibujo... El próximo es un motivo vegetal, pero ni siquiera he empezado. Paciencia... 😉

      Elimina