16 d’agost del 2021

Un sonall tropical

Entre el meu estoc per anar a fires i mercats d'aquí a menys de tres setmanes, si no l'anul·len per l'índex de contagi, tinc una de les meves cites preferides de l'any sempre m'agrada tenir amigurumis aptes per a nadons. I entre aquests, els sonalls són un encert segur. Per això quan Iradumi va posar a la venda aquest sonall lloro no m'ho vaig pensar gens.

És un sonall molt divertit en què tot està molt pensat. Per exemple, la idea de l'anella de la fusta i les ales és genial. També m'han encantat les diferents textures, sobretot la banda central en punt d'arròs. Tot això combinat amb unes coloraines tropicals, entre les quals he canviat el negre del bec per un gris marengo, dona com a resultat un alegre sonall, lluny dels clàssics ossets i dels colors pastel.

Així doncs, aquesta vegada no hi ha cap però? Sí, hi ha un però, tot i que no té res a veure amb el patró sinó amb el material. El problema és que, en el model original, l'Stefy Plun, l'alter ego d'Iradumi, utilitza un ganxet de 2 mm. Jo, fidel al Cotton Nature 3.5 d'Hilaturas LM i al meu ganxet de 2,5 mm, vaig pensar que no hi hauria gaire diferència, però la veritat és que el resultat més que un sonall apte per a les mans d'un nadó semblava una arma llancívola. Així que vaig haver de fer alguns canvis. Per sort, ja tenia a punt l'anella de fusta de 56 mm que recomana el patró i que em va servir de guia per ajustar les dimensions del sonall.

Malgrat això, el patró per cert amb una maquetació preciosa mereix un 10 sens dubte. 

I tu, coneixies els sonalls d'Iradumi?

8 comentaris:

  1. Qué chulada!!!
    Me encanta cómo queda...
    Pues mira que conozco a Iradumi... pero nunca he probado uno de sus patrones...
    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mí me costó decidirme entre el pavo real, el flamenco y el loro. Monísimos los tres! A ver si alguno te enamora... Un beso!

      Elimina
  2. Que bonito! esos colores lo hacen muy alegre!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, los colores son geniales! Qué manía tenemos con los colores pastel para los bebés, no? Gracias, Diana!

      Elimina
  3. Que bonitoooo!...ja ja yo soy de las pastel y ositos, pero reconozco que hay que salirse de lo tradicional alguna vez...
    Seguro que será un exito tu stand en la feria!
    Muuaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Ani! Los ositos y los colores pastel siempre son un acierto, eh? Pero pensé... por qué no? Y el resultado es tan alegre! Tienes que echar una ojeada a los diseños de Iradumi. Seguro que alguno te roba el corazón! 😉 Muaks!

      Elimina
  4. Divertido,colorido y muy original!! Seguro que hace las delicias de cualquier bebé!!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Verdaaad? Yo también creo que es una alternativa original al clásico sonajero. Gracias, Pilar! Besos!

      Elimina