14 de juliol del 2014

Vols fer un ós de ganxet?


No se m'havia acudit fer un ós de ganxet, però vaig ensopegar amb aquest patró de Pica Pau, que em va semblar adorable, i m'hi vaig decidir. 

Sobre la marxa, però, hi he fet algunes modificacions. Algunes són mínimes, com les que he fet al cos, a les potes i als braços, i altres són més evidents, com en el cas de les orelles. Ah! En lloc de cosir uns pedaços de roba als extrems de les potes i dels braços, el que he fet és teixir-los en un color diferent. I el resultat val la pena. En el meu patró també hi trobaràs les indicacions per fer la cua de l'ós i per fer-li la bufanda, que és un detall molt graciós, sobretot si en acabar-la hi fas uns serrells.


I encara un parell de recomanacions. En fer els ulls, no t'oblidis de fer-hi una puntadeta amb fil blanc, ja que els dóna molta vida. Quant al musell, s'ha de brodar en negre. Fins ara, sempre que havia de brodar algun detall ho feia amb el mateix fil de cotó amb què havia teixit. Però en aquest cas era evident que calia més precisió. Així que he optat per utilitzar un fil de perlé Finca del núm. 5. Un encert!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada