1 de desembre del 2014

Vols fer l'alfabet de ganxet?

Ossets i conillets em semblaven ja regals poc originals per a nadons. Per això, se'm va acudir fer el nom del nadó en lletres teixides amb la tècnica amigurumi. Però, amb la idea en ment, el més difícil va ser trobar un patró que m'agradés. Al final em vaig decantar per l'alfabet del blog Mitten & Makings i vet aquí el resultat.


La gran sorpresa ha sigut que quan he volgut publicar-ne l'enllaç m'he trobat que el blog ha desaparegut. Per sort, em vaig guardar l'enllaç al patró en PDF. Estic treballant en la traducció del patró. Quan l'hagi enllestit la publicaré. 

Tornant al resultat, he de dir que n'estic molt contenta. Són relativament fàcils de fer. El que més m'agrada és que la corba d'algunes peces és el resultat de la combinació adequada d'augments i disminucions, a diferència d'altres patrons. A més, pots fer servir qualsevol color.

El problema va ser com presentar totes les lletres un cop teixides. Pensant en la possibilitat que decoressin un moble o una porta, finalment em vaig decidir per cosir-les entre si o amb altres petites peces de ganxet, com aquest núvol, aquest sol o aquest arc de Sant Martí. Això sí, ho he fet amb un fil invisible de la casa Gütermann. Ha sigut un maldecap però el resultat paga la pena.

El núvol és facilíssim de fer. Està format per tres peces circulars cosides entre si.


El sol també és una creació pròpia i molt molt senzilla.


Quant a l'arc de Sant Martí, és una idea, tot i que adaptada, del llibre 100 minifiguras tejidas a ganchillo, de Kamuran Simsek.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada