16 d’octubre del 2017

Bon dia a la Vila del Pingüí

Així començava cada capítol de la sèrie japonesa d'anime El Dr. Slump, creada per Akira Toriyama, que després va crear Bola de drac.

TV3 va emetre El Dr. Slump als anys 80. A mi em va enxampar d'adolescent, però és una sèrie tan surrealista i irreverent que crec que tenia més seguidors entre la gent de la meva edat que entre la canalla.

Malgrat el títol, la gran protagonista de la sèrie és l'Arale, un robot humanoide creat pel Dr. Slump en forma de nena d'uns 10 o 12 anys amb una força extraordinària i amb un desconeixement absolut dels convencionalismes. L'Arale i el seu creador viuen a la Vila del Pingüí i estan envoltats de personatges encara més surrealistes com un sol que es renta les dents cada matí; un porc autòmat que anuncia que s'ha fet de dia; la Gachan, un bebè amb ales que també és una creacció del Dr. Slump, i... caques de color rosa que parlen. 


Sí, tot aquest rotllo era per explicar-te que aquesta caca riallera és un personatge d'anime japonès i per excusar la meva recent obsessió per les caques en versió amigurumi. Després de la princesa caca, un disseny d'Anna Vozika, i del meu al·legat a favor del ganxet gamberro, vaig pensar que podia versionar aquest fantàstic patró per fer la caca rosa de l'Arale. Només calia canviar el color del fil, brodar els ulls -que per cert em va costar moltíssim- i fer-li la boca amb feltre blanc i negre i un retolador Posca de color rosa.

I tu, coneixies l'Arale o ja em faig gran?

Juliol de 2022: Actualment, a causa de les sancions a Rússia, Anna Vozika no té a la venda els seus patrons.

14 comentaris:

  1. Jajajajaja pues no la conocía pero me parece supergraciosa!
    Te ha quedado genial!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Luna. Tienes que ver algun capítulo. La serie sí que es genial! Un besazo.

      Elimina
  2. Respostes
    1. Ay, caramba! Y yo que pensaba que la serie era un referente televisivo... Pero la caca es adorable igualmente, verdad? Jijiji.

      Elimina
  3. Todo esto que cuentas es muy surrealista desde luego...pero no más que la vida misma ja ja ja
    La verdad es que una caca rosa, es menos caca y más cuqui.
    Muaks💋

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja. Muchas gracias, Anni. Quizás a esta vida tan surrealista le falta un poco de rosa... Un beso.

      Elimina
  4. oyo, hola! cupi cupi! qui no se'n recorda? Jajjaa l'Arale és un clàssic! hi tant que la conec. Ja veig que per edat em d'estar properes m'encanta la caca i el teu ganxet rebel! Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per fi algú que coneix l'Arale! Pel que fa a l'edat, crec que ens portem uns quants anys... Jo hauria d'escriure les aventures i desventures dels 40... 😉

      Elimina
  5. Pues ni idea de su existencia, había visto cacas rosas así muy animes...jijiji supongo que serían de la serie.Mola un montón.😉😉😉

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Vicky. Si la caca mola, imagínate la serie... Jajaja. Besos y gracias por la visita.

      Elimina
  6. Uis, pues no tenía ni idea, creo que a mi me pilló demasiado pequeña, o incluso sin ideas de existir, jajaja pero me ha recordado a ShinChan, debió ser por ese estilo, no?

    La caca a mi me ha encantado, ya te lo dije por IG :D
    Un besazo enorme!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síííí, era parecido a Shin Chan pero un poco más loco. Jajaja. Tienes que ver algún capítulo. Gracias por la visita y besos!

      Elimina
  7. Jo!!! La conec, i m'agradaria trobar un patró per fer-la, no tindràs cap?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Vanesa! És que és tan graciosa! No conec cap patró gratuït per fer la caca de l'Arale. Jo, com deus haver llegit, he versionat el patró d'Anna Vozika. Te'l recomano! ;)

      Elimina