29 de març del 2021

Amigurumis nocturns

Jo no soc una persona nocturna. I amb el pas dels anys encara menys. M'aixeco de bon humor, fins i tot cantussejant, i l'esmorzar és un dels meus moments preferits. Malgrat això, no em vaig poder resistir a la versió amigurumi d'aquestes dues protagonistes del cel nocturn.

La lluna és un patró gratuït de Príncipe del crochet que pots trobar al seu canal de YouTube. Com moltes altres ganxetaires autodidactes, jo vaig començar amb els videotutorials de Lanas y ovillos i de Tejiendo Perú, però en aquestes alçades odio els patrons en vídeo. Per si tu també ets de les que prefereix un patró escrit, entre altres coses perquè Netflix és la teva banda sonora a l'hora de fer ganxet, aquí tens les notes que he pres.

És un patró molt senzill però alhora original perquè no segueix l'estructura clàssica de la regla del 6. A més, té l'avantatge que pots adaptar-lo fàcilment, tant si vols una lluna més petita com si vols una lluna més gran. Jo he seguit la proposta del Marcelo i la meva lluna té un diàmetre final de 126 punts baixos. Només hi he fet una petita modificació per exagerar una mica més el nas.

L'estrella és un altres dels dissenys gratuïts de Príncipe del crochet, aquest jove xilè cada vegada més conegut en el món amigurumi. Tot i que també et pots descarregar les meves notes, et recomano veure el videotutorial per fer les puntes de l'estrella.

L'altre avantatge del videotutorial és que entendràs com adaptar el patró per fer estrelles de diferents mides. Jo he optat per fer-la força petita, amb un diàmetre de 30 punts baixos. Sigui com sigui, una de les claus tant de la lluna com de l'estrella són les parpelles, en les quals he fet algunes modificacions.

I tu, ets nocturna?

4 comentaris:

  1. Hoy tengo que decir: Buenas noches, verdad? Me gusta esta pareja nocturna,con esos párpados somnolientos, los hace más graciosos y les aportan personalidad!
    A mi tampoco me gustan los tutos en vídeo porque me pongo nerviosa esperando la continuación, pero entiendo que para la gente que empieza en el mundillo, les viene de perlas.
    Yo no sé que decirte sobre si soy nocturna o diurna, ya que mis horas de sueño son muy escasas y puedo irme a la cama a las tantas, pero prefiero el día, estoy más activa!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahora entiendo lo que te cunden los días! Jajaja! Sí, los párpados son clave para darles ese aire soñoliento. La verdad es que los patrones de Príncipe del crochet son muy originales, aunque los gratuitos suelen ser videotutoriales. Un beso grande, Pilar!

      Elimina
  2. Qué chulas las dos juntas!!!
    Yo también hice una luna con el patrón del príncipe! Recuerdo que me encantó...
    Voy a descargarme tus modificaciones... porque reforzar la nariz es una buena idea...
    Yo soy nocturna... jejeje... cuando puedo... claro!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, me acuerdo de tu luna! Te escaqueaste de los párpados! Supongo que porque son muy chiquititos. Y ni te cuento la estrella. Jajaja. Pero los patrones de Príncipe del crochet son geniales, verdad? Gracias, Ana! Un besote!

      Elimina