1 d’agost del 2016

Estiu, mar i ganxet

Coincidint amb l'estiu em va venir de gust fer una estrella de mar. De petita ja guardava com un tresor un d'aquests animals tan estrambòtics, juntament amb un cavallet de mar i moltíssimes petxines. Potser per això m'imaginava una estrella de mar realista i no kawaii. 


Hi ha poques opcions per triar a Internet i encara menys que complissin les meves condicions. Així que la decisió va ser fàcil: l'estrella de mar de Jan Spirik Designs. Quan vaig tenir el patró a les mans em va decebre una mica per les explicacions summament senzilles i l'absència de fotos del procés. A més, en començar a teixir vaig a començar a dubtar del resultat final ja que el patró proposa teixir dues peces i després unir-les entre si. Semblava massa senzill. Però aquesta és de fet la genialitat del patró. A mesura que avançava, malgrat les mancances en la presentació, va aparèixer una estrella de mar absolutament realista. Un cop acabada, només va caldre cosir-hi uns granets amb fil invisible i vet aquí la meva estrella de mar amigurumi.


Juliol de 2022: Actualment aquest patró de Jan Spirik Designs no està disponible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada