2 de juliol del 2018

De conillets i contradiccions

L'altre dia, quan et vaig presentar en Bruno, l'os disfressat d'abella, em vantava de defugir l'excés d'ossets i conillets que habiten el món amigurumi i resulta que avui aparec amb aquest conillet. Tot plegat és força contradictori, no? I ara que hi penso, un dels amigurumis que espero enllestir aviat és també un os; en aquest cas, el personatge d'una pel·lícula. Endevines quin? 

Però anem al gra, que no vull treure més protagonisme a aquest conillet, disseny de Topito de Luna: petit, senzill i versàtil. Petit perquè fa poc més de 10 cm, senzill perquè les formes són molt bàsiques i versàtil perquè només canviant la posició de les orelles o el colors el resultat és completament diferent.


Pel que fa al patró, només hi he fet, per gust personal, algun canvi; en concret, a les orelles i als braços. Ah! I hi he afegit una cua! Ni t'imagines la quantitat d'amigurumis en què he hagut d'improvisar una cua perquè al patró no hi havia cap indicació! A tu també t'ha passat? Des d'aquí reivindico una mica més de rigor anatòmic per als amigurumis!

Bromes a banda, el patró d'aquesta dissenyadora força seguida a Instagram però potser no gaire coneguda pels seus dissenys m'ha encantat.

I tu, ets d'ossets, de conillets o de contradiccions, com jo?

10 comentaris:

  1. A mi m'agrada molt el conillet, és molt entranyable!! Per cert, jo ara sóc més de gorros jejeje...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha. És veritat! I et queden xulíssims! Jo no sabria com posar-m’hi. =^.^=

      Elimina
  2. Es muy bonito!! y yo soy un poco también de contradicciones,me guío por impulsos.
    Besos.

    ResponElimina
  3. Ohh es monísimo...yo soy muy de estos amigurumis entrañables, asi que tu propuesta de este post, me rechifla je je
    Bss.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, es muy tierno! Gracias, Ani. Últimamente estoy rodeada de ositos y conejitos. Fíjate que ya he empezado con otro oso. A ver si lo termino pronto. Besos.

      Elimina
  4. Lo del rigor anatómico.... mejor dejarlo a un lado, ¿no? porque hay que ver la cantidad de muñecas preciosas que hay sin nariz y sin boca, jajajajaja. Muchas veces yo le añado alguna de las dos porque sólo con los ojos me da la sensación de que quedan sosas, pero con todo aunque parezca mentira muchas quedan recargadas.
    Y no veas la pelotera que se cogió mi hija hace unos años porque su conejito de orejas largas no tenía boca. Insistió e insistió y al final tuve que ponerle una. Y ya puestos se la hice exactamente como me pedía. A mí me parece que ahora mete miedo, pero a ella le encanta.´
    El conejito es una monada, queda super simpático con las patitas así, tiene más pose de conejo que todos los que hice yo hasta ahora.
    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja... Pues es verdad! No había pensado en las muñecas! Coincido contigo en que ojos, nariz, mejillas y boca es demasiado. Me gusta más la simplicidad. Pero olvidarse la cola del conejito, aunque no se vea en la foto, no tiene excusa! Y si no, pregúntale a tu hija! Jajaja. Gracias por la visita, Leti. Un beso.

      Elimina
  5. Lo de la cola me ha matado 😂 si es cierto que muchas veces no viene en los patrones, yo creo recordar que en mí Patrón del koala no la puse y tuve que andar modificando cuando me di cuenta 😋.

    Topito de luna tiene unos patrones muy bonitos, yo empecé a seguirla casi cuando empecé en este mundillo, recuerdo que le pedí consejo para entender un patrón en alemán 😌😌😌 es fantástica.

    Por cierto, el conejito precioso 😍

    ResponElimina
    Respostes
    1. Así que tú también eres de las que se olvidan la cola... Jajaja. Menos mal que todo tiene arreglo... Gracias, Stefy!

      Elimina