24 de juny del 2019

Un trio d'ossos

No sé què m'ha agafat amb els ossos últimament. El primer va ser en Bjorn, un os de 38 cm d'alçada. I avui, per compensar en això de les mides, et porto aquest trio de poc més de 8 cm.


La veritat és que no em vaig poder resistir a aquests dissenys de MarvelsCo. Són molt semblants al patró d'en Paddington, del qual ja et vaig explicar les aventures, però una mica més petits i amb algunes diferències. Jo, a més, encara hi he fet alguns petits canvis al musell, a les orelles i als braços.


Sigui com sigui, aquest trio d'os bru, os polar i os panda és absolutament adorable. Jo no sabria per quin decidir-me...

Pel que fa a les fotos, volia fer-les a l'exterior i se'm va acudir la pila de llenya que hi ha al tros. El tros és com en diem al Camp de Tarragona de la terra que es conrea. I ves per on, el mateix dia que feia les fotos, els meus pares la mare, pagesa de tota la vida i el pare, criat en una colònia tèxtil del Llobregat, pagès d'adopció em van comentar que amb més de 80 anys cadascun estan pensant de deixar de treballar-hi. La història de la propietat és una mica llarga i aquest no és el lloc per explicar-la però la qüestió és que aquest serà segurament el meu últim estiu al tros. Els pares, de moment, es fan els forts però crec que a finals d'estiu a tots ens caurà alguna llàgrima.

I jo em pregunto: com puc començar parlant d'ossos amigurumi i acabar parlant dels meus pares octogenaris i la història de la família?

8 comentaris:

  1. Una cosa lleva a la otra...y es asi como a veces enlazamos unas historias con otras.
    Este trio precioso, ya está inmortalizado en esos troncos que por lo que veo tienen muchas historias detrás, y mejor lugar para la foto seguno que no lo hay!
    Son una monada, no sabría con cual quedarme.
    Un besazo!

    ResponElimina
  2. A vida é feita de ciclos, espero que todos se adaptem bem!
    Ah, e o trio de ursinhos ficou absolutamente encantador, como sempre!! Um abraço

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eu confio nisso. Muito obrigada, Carol. Um grande abraço.

      Elimina
  3. Precioso trio... cuantas cositas me habia perdido... *.*
    Me encantan las fotos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Ana! Esta vez las fotos, para variar, son en el exterior, que ya no sabe una qué inventar... Jajaja. Un besote!

      Elimina