31 de maig del 2021

Sobre ovelles, llames i coses boniques

Quina relació hi ha entre un quadrúpede ungulat i un camèlid originari dels Andes? Dit d'una altra manera, què tenen a veure una ovella i una llama? Tot seguit, et desvelaré el misteri, però abans has de saber que en Lino, la llama, és un disseny de Brincar de Crochê.

El patró d'aquesta dissenyadora brasilera és molt divertit i no té cap cap gran dificultat. Només vaig haver d'improvisar una mica un cop unides les potes perquè la distribució dels augments no m'acabava de quadrar i també amb els pantalons, que em quedaven un pèl grans.

Pel que fa als colors, em va costar bastant decidir-me. Els elegits van ser aquest blau jeans per als pantalons i el vermell per a la corbata de llacet. El que sí que tenia clar era que volia fer el cos amb un fil efecte peluix. En concret, el Katia Chantilly en el color número 65, que tot i ser un fil de fantasia és bastant fàcil de treballar.

Fins ara només t'he parlat de la llama i per tant suposo que continues intrigada amb l'ovella. Per resoldre el misteri, m'he de remuntar a l'any 2015, quan vaig publicar un dels meus primers patrons gratuïts, concretament per fer una ovella. Alguns anys després, a través d'Instagram vaig descobrir les versions que n'havia fet la Viviane, que amb el nom de Brincar de Crochê es dedica sobretot a vendre amigurumis. Evidentment, vam començar a seguir-nos, a seguir-nos de veritat no allò que fa de vegades la gent a Instagram, que és seguir algú per quedar bé i no interaccionar-hi mai més.

Comences a ensumar el paper que té la llama en tot això? Efectivament, fa uns mesos la Viviane em va escriure per regalar-me, en agraïment per totes les ovelles que havia fet i venut a partir del meu patró, un dels seus patrons prèmium. La veritat és que el regal em va fer molta il·lusió: d'una banda perquè en Lino, amb aquest tupè i aquest posat amb les mans a les butxaques, és molt original, però sobretot per la confirmació que al voltant del ganxet, els blogs i Instagram passen coses boniques.

Gràcies, Viviane!

4 comentaris:

  1. Es una monada!!!
    Trabajar con esa lana debe ser complicado, no?
    Los pantalones azules me encantan... y van genial con la pajarita roja!
    Un chulada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Ana! Yo no soy muy de azules pero este tono jeans sí me gusta. En cuanto al hilo efecto peluche, he probado otros con los que es difícil trabajar y que además son como elásticos, con lo que el amigurumi se deforma un poco. Así que si buscas un hilo para hacer un amigurumi peludito y suave te recomiendo el Katia Chantilly. 😉 Un beso!

      Elimina
  2. La llama es muy bonita y ha sido todo un detalle por parte de Viviane regalarte el patrón, que tu has reproducido divinamente!!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, muchas gracias, Pilar! La verdad es que me encantó el regalito de Viviane! Muaks!

      Elimina