6 de setembre del 2021

De girafes i paletes de color

La setmana passada ja et vaig parlar de l'amor a primera vista que vaig sentir en descobrir la cigonya de Fille Handmade, però és que amb aquesta girafa em va passar exactament el mateix. És un disseny de Mis & Spolka, que curiosament també és polonesa, com Fille Handmade.

I l'amor a primera vista no falla: el patró és espectacular i no puc posar-hi ni un sol però. Al contrari, hi ha algun truc genial, com la tècnica per evitar cosir els tirants dels pantalons. Fins i tot el disseny de la brusa, que és un dels atractius d'aquest amigurumi i que d'entrada no semblava fàcil, és de 10. 

El més complicat va ser brodar les pestanyes i els narius. D'una banda, ja saps que brodar no és el meu punt fort i, de l'altra, em va costar copiar l'estil de Mis & Spolka, que és particular. Vaig haver de repetir el brodat un parell o tres de vegades, però això és el que em sol passar a l'hora de brodar i crec que l'expressió de la girafa s'ho val.

L'altre maldecap va ser triar la paleta de color. Perquè... de quin color són les girafes? En el model original aquesta girafa és beix i porta els pantalons grocs però jo em vaig encaparrar, segurament en una regressió a la infantesa, a fer la girafa de color groc. Però llavors el problema va ser decidir el color per als pantalons. Al final, vaig optar per aquest rosa salmó, tot i que l'excés de rosa, a mi que no soc gaire de nines i de princeses, sempre em fa por. I la combinació no deu ser del tot desencertada perquè aquest mateix cap de setmana, en què per fi després d'un any i mig vaig poder anar a un mercat d'artesania amb els meus amigurumis, la girafa va trobar casa. 

Quines són les conclusions de tot això? La primera és que Mis & Spolka és una dissenyadora molt recomanable i la segona és que ja tinc ganes de teixir una altra girafa amb la mateixa paleta de color, a veure si té tant d'èxit com la primera.

8 comentaris:

  1. Por fin! Me pasé corriendo al verla en IG... y no estaba aquí! jejeje
    Me EN-CAN-TA!!!!
    Los colores: geniales
    La jirafa: preciosa
    Me requetechila... y si encima no le pones "peros" al patrón... pues tendré que pasar a ver a esa diseñadora que me descubres!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, llegó con retraso... 😉 Muchas gracias, Ana! De verdad que el patrón es genial! Y es modo fácil, eh? Qué ilusión seguir descubriéndote diseñadoras nuevas, a estas alturas... Jajaja.

      Elimina
  2. Que la pequeña jirafa es encantadora, salta a la vista y si encima el patrón está bien explicado y has disfrutado al tejerla ,no se diga más: claro que tienes que tejer otra!!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Verdaaad? Gracias, Pilar! A ver cuando encuentro un hueco y me pongo con ella! 😉

      Elimina
  3. Adorable, me encanta su traje rosa, se ve muy tierna!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Diana! Yo no soy muy de rosa pero creo que acerté con la paleta de colores, aunque esté mal decirlo. Un beso!

      Elimina
  4. Ay, Judith, es una auténtica preciosidad, me encanta tu jirafa.

    La elección de la paleta de colores es perfecta, ese peto en rosa no queda para nada cargado ni excesivo. Y el lazo verde es todo un acierto, al fin y al cabo el rosa y el verde son colores complementarios ¿no?

    Por mucho que digas que lo de bordar no es lo tuyo, amiga, lo has clavado, la expresión es pura ternura.

    Me gustan mucho lso detallitos de la blusa, ¿de verdad es fácil de hacer? Cuando te la vi en IG me fui a cotillear las fotos de la diseñadora y resulta que esta preciosidad hasta tiene ranito y le sale por el peto, jajajajaja.

    Yo también he sentido un flechazo.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sííí, tiene rabito y todo! Como tiene que ser! Jajaja! Y la blusa es genial! En realidad, creo que fue la razón principal por la que me enamoró esta jirafa. Y de verdad que el patrón es de 10! Eso sí, lo de la expresión fue a fuerza de repetir y repetir... A ver si ese flechazo se materializa en una nueva jirafa, Leti! 😉 Muaks!

      Elimina