11 de desembre del 2023

Decoració de Nadal

A dues setmanes de Nadal encara tens temps, com jo, de fer algun detallet de Nadal, per decorar o per regalar com a felicitació nadalenca, que és el destí d'aquesta espelma, un disseny gratuït de Petit Cutie.

Vaig descobrir aquest patró a Instagram ja fa uns quants anys, però quan hi vaig tornar per fer la meva espelma em vaig trobar que aquesta dissenyadora russa havia esborrat la publicació. No em preguntis com però, googlejant googlejant, vaig ensopegar amb una pàgina web en rus que reproduïa el patró. I amb l'ajut del traductor, una mica d'intuïció i un pessic d'inventiva, aquí en tens l'adaptació a punt per descarregar-te-la.

No és fàcil traduir un patró del rus. Per això la inventiva és part de l'equació, especialment pel que fa als degotims de cera, que em vaig acabar inventant perquè no entenia ni un borrall de les instruccions.

Segur que detectaràs algun altre canvi respecte de l'original. D'una banda, els brodats són diferents: m'agrada mantenir la tradició japonesa dels amigurumis sense boca i, en canvi, crec que les celles sempre aporten un extra d'expressivitat. I, d'altra banda, tot i que la meva adaptació inclou les instruccions per fer l'espalmatòria original, l'he descartat per a l'espelma de la foto.

Si ets de les que creu que sempre hi ha lloc per a un altre guarniment de Nadal, en mitja tarda podràs enllestir aquesta espelma. I si abans que arribi Nadal ja n'estàs tipa, tingues una mica de paciència, que el meu últim amigurumi de l'any encara serà de temàtica nadalenca. No te'l perdis!

8 comentaris:

  1. Es una monada! Y claro que todavía hay tiempo,siempre hasta el último día, aún se pueden hacer cositas!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bueno, a estas horas más bien estarás haciendo la cena... Jajaja. O esperándola... Pero seguro que has hecho montones de adornos handmade! Feliz Navidad, Pilar!

      Elimina
  2. Qué graciosa!!!!
    Me encanta así despeluchada! Jejeje
    Yo ya no llego... pero me lo apunto para el año que viene!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. La tejes en un suspiro. 😉 Y es divertida, verdad? Muaks! 😘

      Elimina
  3. Anda pero que bonito y tierno! Feliz Navidad y prospero 2024 para ti y tu familia!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Diana! Feliz Navidad y feliz año para ti y los tuyos también! Un beso grande!

      Elimina