12 de gener de 2015

Vols fer un clip per al xumet?


Mai m'hauria passat pel cap fer un clip per a xumet però m'ho van encarregar. Sí, a la xarxa en vaig veure algunes fotos però, un cop vaig tenir a les mans el clip que havia comprat a la merceria, me les vaig haver d'empescar i en va sortir aquesta granota descarada. Què et sembla?

És molt fàcil de fer. La cara de la granota són dues peces circulars cosides de manera que el clip quedi ben subjecte. No t'oblidis de brodar amb fil negre els ulls i el somriure. També has de tenir en compte de cosir ben fort les altres peces, com els ulls i la llengua. Per això et recomano de cosir-les abans de tancar les dues peces circulars.


He pensat de crear algun altre disseny però segur que no serà tan graciós com aquesta granota traient la llengua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada