16 de febrer del 2015

Vols fer un coll de ganxet?


Feia temps que em rondava pel cap i amb el fred m'hi vaig engrescar. És el meu primer coll de ganxet. Bé, he de confessar que en realitat és el segon. El primer intent, tot i que va ser molt ben rebut per la Ruth, que sempre accepta de bon grat els meus experiments, va ser una mica desastrós per culpa de la llana que vaig triar, que era massa gruixuda. En aquest cas he optat per la llana Merino Top, de la casa Valeria Lanas, i un ganxet de 6 mm. El color és el 050, que és un rosa vell. En total, poc menys de dos cabdells.

El patró és de Creativa Atelier però, com que jo volia fer-hi dos tombs, la primera filera és de 125 cadenetes. Això seria una talla L. La Ruth, que em fa de model tot i que aquest coll de ganxet és per a la seva mare, podria portar una talla M, calculo que amb una primera filera de 110 cadenetes. És clar que tot això depèn molt de la llana amb què es treballi. 

No t'encanta aquest punt? Em va semblar molt original des del primer moment. Això sí, vaig haver de mirar-me i remirar-me el vídeo de Crochet geek, fins que vaig aprendre a fer-lo. Però no tinc ni idea de quin tipus de punt és. Alguna idea?

Juliol de 2022: Actualment el vídeo de Crochet geek no està disponible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada