23 de febrer del 2015

Vols fer un pastís de xocolata de ganxet?


Ja he dit en alguna altra ocasió que m'encanta la idea de poder fer de tot amb la tècnica amigurumi però el que trobaràs al web Crochet cake és al·lucinant: més de 30 patrons gratuïts per fer tota mena de pastissos, galetes, cupcakes, gelats... a més d'una pila de patrons a la venda. Hi vaig ensopegar buscant un patró per fer un pastís i llavors ja no sabia quin triar. Finalment em vaig decidir per fer el model Inseparable, amb alguns canvis. Com que no vaig trobar entre les meves marques preferides un color semblant al d'un bescuit, vaig convertir el meu en un pastís de xocolata. Ah! I també hi vaig posar una mica de nata al damunt, com al Sundae Oh La La Cheesecake.

Aquesta és l'adaptació que he fet de tot plegat.


Ah, sí! La imperfecció que sempre hi ha en algun dels meus amigurumis. És evident que, tot i que ja vaig procurar posar-hi poc cotó sintètic, el pastís m'ha quedat una mica arrodonit i no fet en un motllo perfecte com l'original. Suposo que es podria resoldre amb un cartró tot al voltant del pastís. Ho proves i m'ho expliques?

A Crochet cake proposen no fer-ne només un amigurumi sinó convertir el pastís en un objecte útil, posant-hi per exemple una bosseta d'espígol. Ho provaré però, entre la gana que tenia i que no és temps de flor d'espígol...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada