2 de febrer del 2015

Vols fer una capsa de drapet?


Aquest és el meu segon experiment amb el drapet. Vist així no ha quedat malament encara que la veritat és que m'hi he barallat una bona estona. Volia fer un recipient amb tapa, però perquè tingués certa capacitat havia de tenir bastanta alçada. El que va passar és que no pujava prou recte i se m'abocava ara cap endins ara cap enfora. Així que vaig haver de desfer la feina i tornar a començar parant atenció de fer els punts amb una tensió constant. No sé si és falta de pràctica o és cosa del material, perquè amb el fil i el ganxet no em passa, això. 

Com que volia fer servir tot el cabdell de drapet que tenia, vaig optar per fer primer la tapa, d'un diàmetre que em semblés suficient, i després anar fent el recipient fins que s'acabés el drapet. El resultat és aquesta capsa de 20 cm de diàmetre i uns 15 cm d'alçada.


Ah! I com que una peça monocolor és un pèl avorrida, van arribar aquestes dues papallones, adaptació d'un patró de 100 minifiguras tejidas a ganchillo, de Kamuran Simsek.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada