1 de novembre del 2015

En Bernard el forçut, a concurs

Com ja sol ser habitual, el web Amigurumi patterns convoca un concurs de disseny d'amigurumis. Enguany, el tema és el circ i el termini està obert fins a finals de novembre. Després, de l'1 al 8 de desembre, hi haurà una votació popular.


I... m'hi vaig engrescar. Primer no sabia per on tirar. Pensava en pallassos i trapezistes, essencialment. I al final vaig optar per un personatge de circ una mica oblidat: el forçut. Havia de tenir un bon bigoti i uns braços poderosos. Però també havia de desprendre un aire de tendresa. Un vestit de ratlles vermelles i blanques hi afegiria, a més, un toc vintage. Ah, i es diu Bernard, nom que a més de sonar vintage és un petit homenatge a la persona que em dóna més força en aquest món.

Explicat així sembla molt fàcil, però en un disseny de creació pròpia sempre cal fer i desfer força vegades. En concret, he teixit dos caps, quatre braços, sis cossos, quatre cames i no sé quantes peses. Per no parlar dels tombs que he donat a les diverses possibilitats per sostenir el meu forçut.

La competència en aquest concurs és ferotge. Així que de moment em conformo amb haver fet realitat el personatge que tenia en ment. 


Després de la votació, el meu forçut de circ es va classificar en la posició 107 d'un total de 235 participants. Bravo, Bernard!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada