7 d’agost del 2017

Qui fos una llúdriga....

Qui fos una llúdriga... Amb aquesta calor, absolutament insuportable els darrers dies, no se m'acut res millor que passar l'estona a l'aigua. Per això és el moment ideal de presentar-te aquesta llúdriga, disseny d'Airali Design, la marca de la italiana Ilaria Caliri, publicat al número 40 de la revista Simply crochet.


El patró de la llúdriga també està a la venda a Etsy, però jo et recomano que en alguna ocasió facis un cop d'ull a la revista Simply crochet. Segur que t'encantarà. Tot i que se centra en altres tipus de projectes de ganxet, sempre amb molt de color, cada mes sol haver-hi algun patró amigurumi. Per exemple, ja me'n vaig comprar un altre número en què es publicava el patró de la guineu de Pica Pau. I com? No me'n vaig pas anar a la Gran Bretanya sinó que en vaig comprar una edició digital per poc més de 5 euros a través de la plataforma Zinio.

Tornant al patró d'Airali Design, és fabulós. Senzill i amb un resultat genial, requisits indispensables d'un patró com cal. Només hi vaig fer un canvi: i és que, per seguretat, en lloc de posar un netejapipes a la cua he jugat amb els augments i les disminucions per donar-hi la forma enroscada. Ah! I he pogut estrenar el nas de seguretat de 12 mm que vaig comprar a Leyre Ideas.

I tu, tens a prop un estany amb nenúfars on submergir-te o et mors de calor com jo?

Juliol de 2022: Actualment la botiga Leyre Ideas està tancada.

14 comentaris:

  1. Oh oh oh, t'ha quedat espectacular!! És moníssima!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Almudena. A mi també em va semblar moníssima tan bon punt la vaig veure.

      Elimina
  2. Me encanta!!!! Y yo si pudiera pasaria 24 horas dentro de una piscina!como tu dices quien fuera nutria! Te ha quedado preciosa!
    Besos

    ResponElimina
  3. Que carita tan simpática y risueña!!!
    Te ha quedado preciosa, y para sumergirse en el agua, no hay mejor nadadora que una nutria amigurumi como la tuya! me encanta!
    Un beso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es cierto que tiene una expresión muy risueña. Claro que yo también la tendría si pudiera pasar el día en remojo. Jajaja. Un beso.

      Elimina
  4. El tinc a la llista de pendents. M'encanta la teva llúdriga i la foto és molt xula!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Laura. Ai, el que fa una bloguera per una bona foto, no? Estic impacient per veure la teva llúdriga.

      Elimina
  5. La nutria te ha quedado realmente preciosa, yo no es que sea muy de revistas (de eso se encarga la suegra... jajaja), pero más de una vez se ve cada monería en ellas que dan ganas de comprarlas de 5 en 5!!!

    Yo no tengo nada cerca... mi pueblo (norte de Córdoba) lo más fresco que tiene es un pantano de agua marrón y la verdad que no apetece mucho bañarse en el.

    Un besazo enorme!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Steffy. Yo tampoco soy muy de revistas, seguramente porque en general dedican pocas páginas o ninguna a los amigurumis. Pero en Simply crochet siempre tienen un rinconcito. En cuanto al calor, tú resiste y no te tires a ese pantano de agua marrón. Jajaja. Ánimo y a ver si pronto llega el fresco. Besos.

      Elimina
  6. Una monada... la tengo en "pendientes"... y ahora que leo tu entrada... me voy a animar...
    Nosotros no tenemos mucho calor... pero igual da gusto tener la piscina cerquita!
    Un besote!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues yo estoy pensando seriamente en emigrar por lo menos a 3.000 metros de altitud. Jajaja. Gracias por la visita, Ana. Ojalá veamos pronto tu nutria. Verás como te va a encantar.

      Elimina