18 de setembre del 2017

Amb ganes de tardor

Crec que ja ho he dit diverses vegades: la tardor és la meva estació de l'any preferida. Em fa pensar en dies de pluja i botes d'aigua; en guineus i altres animals del bosc; en postes de sol vermelles; en fulles, castanyes, glans i bolets; i sobretot sobretot en tardes a la meva butaca preferida, amb un te a punt, i amb un garbuix a la falda entre la manta, el cabdell i la gata ara que ja no ens fem calor l'una a l'altra. Ja sé que encara falta una mica perquè arribi tot això però aquests dies de fresca i de tardor avançada me n'han fet venir ganes.

Així que m'he preparat per a la tardor, i més concretament per al meu te en aquella hora de la tarda en què puc començar a dedicar-me al ganxet, amb aquest posatasses de Gallimelmas e imaginancias que ja va triomfar a les xarxes l'hivern passat. Ja saps que jo, que tinc una llista interminable de projectes pendents, sempre vaig tard...



Fa temps que segueixo a Gallimelmas i els seus fantàstics dissenys. No es dedica a vendre patrons sinó a vendre amigurumis i a impartir tallers però de tant en tant ens regala algun patró preciós com aquest. Jo només hi he afegit una floreta per donar-hi un toc de color. Sí, ja sé que és una mica contradictori això de la tardor i les flors.

A més, és un patró molt senzill. L'única possible dificultat és el puff stitch però ara, després del meu estoig inspirat en Vibe Mai, ja hi tinc la mà trencada. Tant que fins i tot és un punt bastant protagonista en la creació que ja fa mesos que tinc a punt de presentar-te. Però hauré d'esperar el Nadal o almenys que la tardor estigui una mica més avançada. Quina impaciència! He començat dient que tenia ganes de tardor i ja estic parlant de Nadal. Mentre esperem, fes-te un te si no et ve de gust calentet també pot ser amb gel i explica'm quina és la teva estació de l'any preferida.

19 comentaris:

  1. Super bonic! quines mans tens!! :D el posaré a les coses "he de fer" Una abraçada!!

    ResponElimina
  2. Yo ando igual de tarde que tu😜 te diré que este mismo patrón lo guardé la semana pasada para tejerlo...aun no he empezado!
    Te ha quedado preciosa esta ovejita..y además que te acompañará en tus tardes tejeriles y otoñales...ahora bien...frena que te veo cantando villancicos ja ja ja
    La verdad es que es un regalo precioso el que nos hizo su autora...y ahora nos dejas a la espera de ver lo que andas tramando..ainsss que será será.
    A mi también me encanta el otoño por cierto!
    Un besote.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Sí, me estoy adelantando demasiado pero es que estoy impaciente por publicar un patrón navideño que ya tengo listo, a falta de la sesión de fotos. Mientras, bienvenida al club de amantes del otoño y de la oveja Amelia. Un besazo.

      Elimina
  3. Que chulada!!!
    Me lo apunto... que no lo tenía en el radar...
    Yo lo usaré con cafelito.... jejeje
    No sabría que estación elegir... me encanta el otoño por los colores... pero me chiflan los días largos del verano...
    ^.^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Ana. Tendrás que arreglar ese radar. ;) Ah, y seguro que con un café Amelia es igual de bonita. Besos.

      Elimina
  4. Ohhhh tu deseando que llegue la Navidad y yo temiendo que acabe el verano, aunque ya los dias de piscina quedaron atrás que son los que más me gustan, aunque tengo que confesar que este año ha sido el que peor lo he pasado con el calor sovretodo los primeros días que empezó a apretar, serán los años que no pasan en balde. No le había echado yo el ojo a este posavasos de gallimelmas pero has hecho que me pique el gusanillo otro pá la lista jajajaja. Te ha quedado genial.
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, yo odio el verano, Luna. Sólo me gustaba de niña. Ya de adolescente he trabajado mucho en verano o lo han hecho los de mi alrededor. Por eso no lo soporto. Y ahora que se acaban los días de piscina, qué mejor que tejer esta ovejita de Gallimelmas! Pero cuidado con esa lista. Si es como la mía no la terminamos ni en años. Jajaja. Besos.

      Elimina
  5. Ara ens has deixat amb la intriga i mira que Nadal cau una mica lluny! bé no tocarà altre que esperar. A mi la tardor i la primavera m'agraden molt perquè no fa calor però tampoc fa massa fred. UNa abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. En realitat la sorpresa arribarà una mica abans perquè la pugueu tenir llesta per Nadal. A veure si t’hi animes, que fa molt que el ganxet no és protagonista del teu blog. Quant a les estacions, qualsevol cosa menys l’estiu m’està bé. He de reconèixer que el fred i la sensació d’abrigar-me o d’escalfar-me amb un te calentet m’encanten. Un petó.

      Elimina
    2. Tens tota la raó ja em balla pel cap posar-m'hi amb un projecte tranquil i sense presses. A veure si quan refresqui una mica més m'animo! de moment la màquina ha guanyat terreny al ganxo! una abraçada

      Elimina
  6. Qué bonita la oveja! Mi estación favorita es el verano, aunque todas tienen su encanto. Del otoño me quedo con los colores de la naturaleza, una obra de arte.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Rosana. Es cierto que los colores del otoño son una maravilla pero ya veo que las partidarias del verano estáis en mayoría. Jajaja. Besos.

      Elimina
  7. Qué bonita te ha quedado!!
    Esa flor la hace especial, no te preocupes si es contradictorio flor/otoño, en otoño también hay flores! (Y más ahora con este clima loco).

    A mi me encanta el frío, el otoño me encanta, pero lo que más me gusta es el invierno, ese frío intenso que te hace buscar manta, estufa y tés ardiendo... ¡ay! qué ganitas tengo de que se vaya este calor horroroso!!!

    Un besazo enorme guapísima!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Entonces eres de las mías. Yo también espero impaciente el frío. Jajaja. A ver si llega prontito. Besossss!

      Elimina