30 d’abril del 2018

Cactus lover #5: Amb chalk paint

I arriba ja l'última d'aquesta col·lecció d'entrades dedicades als cactus. En aquesta ocasió, és un projecte craft que no té res a veure ni amb el ganxet ni amb el fil i l'agulla sinó que té com a  protagonistes un pinzell i chalk paint


Em vaig inspirar en alguna foto de Pinterest que ja no recordo però és un projecte molt senzill. El primer pas va ser buscar pedres arrodonides en una platja, en el meu cas a la platja de la Llosa, a Cambrils, la platja de la meva infantesa. Un cop carregada de pedres i amb els peus mullats per la mala mar, cal triar la composició i pintar les pedres amb chalk paint La Pajarita. Jo vaig triar una gamma de verds particular: Sea skin, Green ice i Mint. Després vaig decorar dues de les pedres amb un retolador Posca blanc i l'altra amb més chalk paint. Per la seva banda, la torreta està pintada amb White cloud i tot plegat està envernissat amb vernís ultramat. Per acabar només cal fer la composició posant al fons de la torreta unes pedres blanques per a aquaris. 

I el resultat és tan original que ja estic a mig fer-ne una altra per a la meva germana. Però després de cinc setmanes amb diferents projectes dedicats als cactus crec que ja és hora de parar. Només de moment. Amb tanta fal·lera pels cactus, uns amics me n'han regalat un de cartró per decorar amb découpage, tècnica amb la qual no he experimentat mai, i encara tinc pendent de fer la Cactella de Kikalite. Per tant, qualsevol dia hi torno.

10 comentaris:

  1. I de vegades què senzilla pot ser una labor i alhora què fantàstica!!! M'encanta!

    ResponElimina
  2. Ha sido un placer ver durante este mes, las creaciones tan bonitas que has realizado con tema cactus!
    Y este de hoy me encanta, dentro de lo sencillo que parece, para decoración me parece perfecto y muy elegantón!
    Un besote!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, gracias, Ani! Me alegro de no haberte aburrido con tantos cactus. Un beso grande.

      Elimina
  3. Me encanta… queda súper chulo!!!
    Y yo también he disfrutado mucho de todos los cactus… creo que deberías seguir!
    =^.^=

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja. Bueno, ya sabes que tengo dos cactus pendientes: uno con découpage y la muñeca de Kikalite. Así que no lo descartes. Mil gracias, Ana.

      Elimina
  4. Quina passada amb quina cosa tan senzilla pot quedar una cosa tan bonica! a vegades ens compliquem la vida i amb coses més senzilles tenim un resultat ben resultón! Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mabel. Senzill del tot: unes quantes pedres, pintura i un pinzell. I a més, fer-ho és divertidíssim! Així que no es pot demanar més. Un petó.

      Elimina
  5. Ay! Me encanta! Pero muy mucho! me parece super original, ya estoy deseando ir a la playa para poder poner en práctica todo lo que nos cuentas!!

    Unas macetas así quedarán de lujo en mi futura casa y encima... ¡Éstas no se morirán!.

    Muak!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, ni siquiera hay que regarlas. Jajaja. A mí me encanta el resultado en mi estudio. Así que en tu futura casa ni te cuento... Un besazo.

      Elimina