26 de febrer del 2024

Sense complicacions

En aquesta ocasió, m'he deixat estar de complicacions: ni jacquard, ni brodats impossibles, ni caps monstruosos. Per acabar el mes de febrer he recorregut a un amigurumi senzill d'una dissenyadora infal·lible: aquesta alpaca de Lulu loves the moon.

I aquesta entrada serà curta perquè no tinc res a dir d'aquest patró, excepte que és espectacular i que tot encaixa a la perfecció. La senzillesa, sens subte, hi té molt a veure però el bon ofici d'aquesta dissenyadora austríaca, que ja té un lloc entre les grans del disseny amigurumi, també.

Pel que fa als colors, m'he inspirat en la proposta original per combinar el color caldera i el mostassa, amb un esquitx de salmó, per donar-hi un toc més alegre. I segur que estàs d'acord amb mi que la manteta és el remat perfecte per a aquest amigurumi de mirada tendra.

Ja estic impacient per vendre aquesta alpaca i poder teixir-ne una altra. Però més impacient estic encara per descobrir nous dissenys de Lulu loves the moon, que fa temps que no ens sorpèn amb novetats.

12 comentaris:

  1. Me encanta tu alpaca!!!!
    Te ha quedado monísima!!!
    No recordaba la manta... he ido al patrón a ver... jejeje
    Es verdad que no tiene mucha complicación... pero de vez en cuando viene bien... no?
    Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, sí! Viene genial tejer un diseño sin complicaciones y a la vez tan resultón! Tengo que hacerlo más a menudo... Jajaja! Tú olvidaste la mantita, es verdad. Pero a mí me pareció una idea muy tierna! Como siempre, los patrones de Lulu no defraudan! Un beso!

      Elimina
  2. Qué monada de alpaca!!! La mantita, preciosa.
    Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Verdaaad? La mantita es el detalle perfecto! Gracias, Marta!

      Elimina
  3. Es preciosa!! Y sin complicaciones, mejor que mejor!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sííí! De vez en cuando hay que volver a lo fácil, que el ratito de ganchillo es para desconectar y no para estresarse. 😉 Un beso, Pilar!

      Elimina
  4. Qué preciosidad. Sin lugar a dudas, escoger un diseño de Lulu loves the moon garantiza el éxito. He hecho varios de sus diseños y me encantan.

    La has clavado, tu alpaca es una maravilla, seguro que te la quitan de las manos, auguro unas cuantas alpacas en tu futuro, jeje.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muy de acuerdo! Se lo decía a Ana: los patrones de Lulu nunca defraudan. 😉A ver si es verdad y me la quitan de las manos, que ya tengo ganes de repetir. Gracias, Leti!

      Elimina
  5. Es una alpaca preciosa y muy dulce. Dicen que en la sencillez está la belleza, la perfección, y puede ser, solo que la mayoría de las veces nos gusta complicarnos la vida ;)

    *Besos de colores*

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mí me gustan los retos pero es verdad que un amigurumi sencillo puede ser muy tierno. Y esta es la prueba. 😉 Un beso, Maricarmen!

      Elimina
  6. Que monada de alpaca abrazada a su manta.
    Te ha quedado fenomenal.
    Besitos

    ResponElimina