1 d’abril del 2024

Ja és primavera

Pasqua o primavera, qualsevol excusa és bona per presentar-te aquesta conilleta de Jo Handmade Design que fa molt que esperava a la meva llista d'amigurumis pendents.

Evidentment, el gran encert del patró és l'arquitectura del cos. No només per la morfologia amb un toc realista sinó perquè els procediments d'aquesta dissenyadora italiana són molt originals. Per exemple, a excepció de les orelles no s'ha de cosir res més, ni tan sols la cua. Això sí, a mi em resulta impossible teixir peces de només 4 punts baixos de diàmetre, per la qual cosa he hagut d'adaptar els braços. 

Seguint amb l'arquitectura, ja saps que amb augments i disminucions es pot fer pràcticament màgia però també és veritat que la Giovanna Monfeli proposa, de forma opcional, fer servir netejapipes per a les potes i els braços. Ah! I també és imprescindible esculpir els ulls, tècnica que com sempre m'ha quedat així aixà.

L'altra clau del patró és el jacquard dels ulls. La veritat és que la perpectiva era complicada i la foto no li fa justícia: la Brandy aquest és el nom que proposa la dissenyadora per a aquesta conilleta és molt més bonica en directe.

A més, el patró inclou múltiples opcions: des d'una flor fins a una diadema passant per l'interior de les orelles de roba. Jo vaig provar de fer una diadema de ganxet però no em va acabar d'agradar. A última hora, en una visita a la merceria per comprar fil de cosir la meva recent afició vaig trobar de casualitat aquest tul i vaig pensar que aquestes coloraines escaurien molt a la Brandy. 

Ara com ara, les coloraines m'agraden tan poc com la foto. Però, sigui com sigui, ja és primavera! 

3 comentaris:

  1. Mmmm... pues a mi me parece que el tul le queda muy bien... muy primaveral!!!
    No conocía a esta diseñadora, tiene cosas interesantes!!!
    Tu conejita es muy graciosa, parece preparada para saltar! Jajaja
    No me imagino piezas de 4 puntos bajos... qué horror... Jajaja
    Yo la foto la veo muy bien... y los ojos también... quizá te gustaba más otra perspectiva?

    ResponElimina
  2. Una conejita preciosa y coqueta con ese tul tan divino!!! Me encanta.
    Besitos fuertes

    ResponElimina