2 de juny del 2021

Set anys descabdellant

El temps passa volant. I si ja en tens 50, com jo, encara més. La qüestió és que avui el blog fa set anys, que es diu aviat. Set anys descabdellant fil sense parar. Set anys divertint-me amb el ganxet, amb el blog, amb Instagram...

No m'entretindré com altres anys amb estadístiques i projectes, però per descomptat vull agrair-te que encara passis per aquí de tant en tant, sobretot tenint en compte que en la societat de la immediatesa és més fàcil fer un like a les xarxes que llegir una publicació en un blog.

I precisament per a les que llegeixen fins al final tinc un regal, un regal intangible i interessat, però un regal al capdavall. Per celebrar els set anys de vida del blog, sortejaré un dels patrons a la venda a la meva botiga d'Etsy entre totes les que escrigueu un comentari en aquesta publicació. Les úniques condicions són fer-ho abans del dijous 10 de juny i comentar quin és el teu preferit. No et preocupis si no entens el català: els meus patrons prèmium estan disponibles en català, espanyol i anglès.

Faré el sorteig el 10 de juny i publicaré el resultat en els comentaris d'aquesta entrada. Estigues atenta perquè si guanyes i no tinc la teva adreça electrònica hauràs de posar-te en contacte amb mi a descabdello@gmail.com.

I tu, quants anys portes en el món del ganxet?

24 comentaris:

  1. Muchas felicidades por tu cumpleblog!! 7 años! Te deseo muchisimos mas, siempre es un gusto enorme venir a ver tus hermosas creaciones a crochet. Me es dificil decirte cual de tus amigurumis me gusta mas, pero mis favoritos son ese par de montaña con nube y arcoiris, son realmente tiernos!
    Besos

    ResponElimina
  2. Felicidades por esos 7 años de blog en los que nos has enseñados preciosos amigurumis y otras cosas, espero que sean muchísimos más!!
    Sobre cuantos años llevo con el ganchillo ya ha llovido mucho!! tengo 59 y me hice mi primer jersey de ganchillo con 8 años, al igual que otro a dos agujas, he tenido la suerte de tener una madre a la que le ha encantado todo lo manual y creo que me lo pasó en los genes! Y a partir de ahí seguí y seguí...y sigo.
    Besos.

    ResponElimina
  3. Muchas felicidades!!!
    Siete años ya!!!?
    Es verdad que el tiempo vuela... no me parecey más viendo las cosas bonitas que nos traes!
    Muak

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats estimada Judith, set anys són molts.
    Haig de reconèixer que a mi em costa molt mantenir el blog, des de que tinc IG, no passo gaire pel meu.
    Però el teu m'agrada molt i passo sovint.
    Ja saps que t'admiro molt, ets una artesana magnífica i es fa difícil dir quin m'agrada més, a banda que tinc uns quants, hehe.
    Jo fa molt de temps que faig ganxet, però el primer amigurumi al 2013, ja ha plogut.
    Mil petons

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats!!!!
    No sabria dir-te quin dels teus patrons m'agrada més, ja n'he fet algún que altre( el Mic, la Rosie, el casteller....) Des que tinc raó faig ganxet i mitja i els ninos amigurumis els vaig descobrir quan van néixer els meus nets.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Muchas felicidades por el cumple olé y que sigas manteniéndolo muchos años más. Me gusta el monstruoso con el ojo en la mano. Gracias

    ResponElimina
  7. Muchas felicidades, Judith. A pesar de que tienes razón en lo de la inmediatez de las redes sociales, los blogs tienen algo que a mi me sigue encantando... tiempo y cariño de sus creadores.
    Espero que sigamos viéndonos por aquí mucho más tiempo. Un beso.

    ResponElimina
  8. Moltes Felicitats!!!!🎉🍾🎈i a continuar creant!!!👏🏻👏🏻👏🏻
    M’encanta la Muntanya amb núvol 😍

    ResponElimina
  9. Felicidades!!!! Me encantan tus patrones y tu blog. Yo ya llevo unos años con los muñecos. Todos los patrones me gustan pero me quedo con los monstruitos. Besos y sigue así. Gracias

    ResponElimina
  10. Eu adoro suas criações, elas me encantam. Os padrões são lindos, mas o morcego me encanta. Obrigada.

    ResponElimina
  11. Muchas felicidades!!! Que sean muchos más.
    Es muy difícil decidirse por un patrón. Cualquiera que cuelgues nos servirá.
    Muak, muak

    ResponElimina
  12. muchisimas felicidades por estos siete años de buen tejer!!! ahora, a por otros tantos mas :D
    todos tus patrones son un amor...un besito.maria:)

    ResponElimina
  13. Toutes mes félicitations pour votre blog très sympathique. Tous vos modèles sont sympas et j'en ai fait la plupart. J'aimerai bien votre petite libellule toute mimi . quelque soit votre choix ils sont tous adorables

    ResponElimina
  14. Muchas felicidades por cumplir años con sus blog, que gusta el oso panda.

    ResponElimina
  15. muchas felicidades!!!! me encantan tus creaciones, de estas que muestras el fauno es mi favorita, quizás porque me considero una vieja soñadora con alma de niña, y que poso amo hacer creaciones y tejerle cosas a mis hijas sobrinos o solo hacerlas y regalarlas, soy mala negociante y vendedora, solo amo tejer

    ResponElimina
  16. adoro seu blog, já estou com os amigurumis a 5 anos e desde então tenho feito muitos por aqui. obrigado pelos seus padrões, meu netos adoram, amei sua borboleta laranja

    ResponElimina
  17. Muchas felicidades, espero que cumplas muchos más con este lindo proyecto, muchas gracias por compartirlo, tus explicaciones son muy fáciles de entender aún cuando no estén en mi idioma. Me gusta mucho el fauno.

    ResponElimina
  18. Congratulations. I made your snowman pattern for a friend who loves snowmen! It was such a hit, I had to make him some summer accessories so he could stay out all year long. My favorite is the Koala.

    ResponElimina
  19. Congratulations on your anniversary! I have been crocheting for about 50 years!

    ResponElimina
  20. ¡Felicidades! El estar vigente por siete años habla de la disciplina que has mantenido por mucho más tiempo, esto solo es el reflejo de una ardua labor que disfrutas y nos contagias ese gusto. Todos tus proyectos son hermosos, a mi el que mas me gusta es el de la Princesa Leia. Que continúe tu éxito por mucho más tiempo.

    ResponElimina
  21. Moltes felicitats!! Pels 7 anys de blog i els 50 de vida! M'agrada llegir les teves entrades al blog perquè descrius molt bé els aspectes positius i negatius de cada patró i això dona molta credibilitat i transparència a les teves publicacions. Respecte a les preguntes m'agraden molt els teus monstres, els trobo entranyables i divertits. I jo no fa gaire que faig ganxet només 2 anys en una paradeta que van muntar unes noies el dia internacional de teixir en públic, va ser molt bonic. He de dir que vaig començar a fer mitja als 7 anys.
    Per molts anys!!

    ResponElimina
  22. Congratulations on your 7 year anniversary. I haven't had much time to work your patterns due to work. Soon I will retire hopefully by my 65th birthday in August. I love your blog and choose the patterns that will be done during my retirement. My crochet adventure started when I was 6 yr old and my grandmother was my teacher. First thing I made was slippers. Have a wonderful day and God bless you and your family. Lots of Love from Florida USA

    ResponElimina
  23. Respostes
    1. Moltes gràcies a totes per la felicitació i per formar part d'aquesta aventura. La guanyadora del sorteig és Val24, que ha triat la meva libèl·lula.

      Muchas gracias por todas las felicitaciones y por formar parte de esta aventura. La ganadora del sorteo es Val24, que ha escogido mi libèl·lula.

      Muito obrigada a todas pelos parabéns e por fazer parte desta aventura. A ganhadora do sorteio é Val24, que escolheu minha libèl·lula.

      Merci à toutes pour vos félicitations et pour votre participation à cette aventure. La gagnant du concours est Val24, qui a choisi ma libellule.

      Thank you all so much for the congratulation and for being a part of this adventure. The winner of the giveaway is Val24, who has chosen my dragonfly.

      Elimina