19 de setembre del 2018

Bbbzzz...

Només fa tres dies que treballo després de dues setmanes de vacances i ja vaig de bòlit. Estic cansadíssima i gairebé no he pogut dedicar cap estona al que m'agrada. Només per posar un exemple, ja fa dies que he d'anar a la merceria a comprar fil i altres endergues i no trobo el moment. I això és un símptoma molt greu! Sí, l'estona de fer ganxet és sagrada: des de després de sopar fins a l'hora d'anar a dormir, i si puc abans de sopar també, és el meu moment per fer ganxet. Però ahir m'adormia i tot amb el ganxet a la mà.

Fixa't si vaig de bòlit que he hagut d'endarrerir fins avui l'entrada que tenia previst publicar dilluns. Però val més tard que mai i per fi t'ensenyo aquesta abella, disseny de Superwooly. 


És un amigurumi molt senzill però molt graciós, sobretot per aquestes ales en forma de cor i aquests ulls, que per cert són una de les senyes identificatives d'aquesta dissenyadora. Per fugir del groc, massa vist, i del negre, poc infantil, jo hi vaig voler donar un altre aire amb Tex Cotton, de la casa Hilaturas LM, un fil amb un efecte de cotó rentat.

La idea del sonall també és de Superwooly. Quan el vaig veure a Instagram ja vaig avançar a la Lidia que li copiaria la idea. Dit i fet. Però per saber de quina mida havia de comprar l'anella de fusta vaig haver de consultar l'Stefy, a qui vaig recórrer com a experta en sonalls en vista de les preciositats que recentment ha publicat al seu blog: Iradumi. Finalment, entre totes les opcions que tenia a Puntos de fantasía, l'escollida va ser una anella de 7 cm. Ah! I aquesta vegada sí que vaig poder utilitzar una de les capsetes-plenes-de-no-sé-què-que-sona que havia comprat feia molt a la mateixa botiga en línia i que van resultar ser massa grosses per als sonalls en forma d'eriçó que vaig regalar a les tres bessones. Encara més, perquè sonés ben fort no n'hi vaig posar una sinó dues. 

Després només va caldre improvisar una peça rectangular per cobrir l'anella i cosir-hi algunes flors, com les dels cabells de la Frida Kahlo.

I en ben poc temps l'abella ja ha marxat volant. Una àvia se'n va enamorar per a la seva neta. Ai, les àvies, quin bon gust que tenen!

Juliol de 2022: Actualment els blogs Superwooly i Iradumi no estan disponibles i la botiga Puntos de fantasía està tancada.

10 comentaris:

  1. Y tanto que ha tenido buen gusto esa abuela! si es que te ha quedado tan bonito y gracioso,que enamora a primera vista!!
    Besos.

    ResponElimina
  2. Me encanta ese algodón lavado que has usado!
    La abejita es preciosa, y la idea del mordedor sonajero es de lo más práctica!
    Ah! ese toque de las flores, para mi es lo más en ese amigurumi!
    Un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Verdaaad? Me encantó la idea de Superwooly! Y aunque esté mal decirlo ha quedado genial! Un beso, Ani.

      Elimina
  3. Qué chulo... lo vi en IG y me encantó... pero ahora viendo la foto grande y con los detalles... me chifla!!!
    Me parece complicado coser los ojos al cuerpo, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nooo, en absoluto! Lo que es un poco difícil es coser la abeja a la pieza rectangular que cubre la anilla de madera. Nada que no se consiga con un poco de paciencia y maña. ;) Un beso, Ana.

      Elimina
  4. Ay Judith! La abeja te quedó preciosa, qué alegría haberte sido de ayuda!!! Ahora soy yo la que te agradece la idea de poner dos piezas para que suene más ♥️

    Las abuelas tienen buen gusto, y no hay nadie como ellas para mimar a los nietos 😋

    Un besazo enorme!!! 😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. En parte fue gracias a ti, Stefy! Y lo del sonajero es que siempre me trae de cabeza! Con tanto algodón sintético siempre se oye tan bajito... O es que yo estoy algo sorda! Jejeje. Gracias, preciosa! Y muchos besos.

      Elimina