12 de març del 2018

Des de la prehistòria

Fa unes setmanes t'explicava quins amigurumis feien cua per arribar al blog. Et vaig avançar que hi havia un un cuc amb la seva poma, que ja et vaig presentar en l'última entrada del blog, i un extraterrestre, però que un altre personatge en procés, al qual només faltaven les potes i les banyes, també tenia pressa. Doncs, efectivament, aquest personatge ha passat pel davant de l'extraterrestre. És en George, el triceràtops.


N'estic absolutament enamorada. Feia temps que em rondava pel cap fer un dinosaure però no trobava cap patró que em robés el cor. Potser et semblarà una ximpleria però quan es tracta d'amigurumis jo crec en l'amor a primera vista. En realitat, hi crec sempre, quan es tracta d'amigurumis i quan no. Per sort, quan vaig descobrir en George a Instagram vaig saber que ja tenia el meu dinosaure.

És un disseny de Yarn Handmade, una dissenyadora brasilera bastant desconeguda aquí però amb força seguidors a Instagram. La qüestió és que, després d'escriure'ns a través de les xarxes, la Vanessa i jo vam decidir fer un intercanvi de patrons: el triceràtops per la papallona i la libèl·lula. Això és el que passa quan es combina gent encantadora com la Vanessa, el món dels amigurumis i les xarxes socials.

El patró és fantàstic i el resultat és un dinosaure molt autèntic, que sembla arribat directament des de la prehistòria, però molt tendre. En un principi, això de teixir el cap i el cos per separat i després cosir-los punt per punt no m'acabava de convèncer, però vaig voler seguir les indicacions del patró i m'ha encantat el resultat. Tot i que també em feia por l'acabat de les potes cosides al cos, és sorprenent que bé que queden. De fet, crec que són una de les claus del patró. Això sí, jo soc partidària del menys és més i, tot i que ho tenia a punt, al final ni li he brodat el somriure ni li he cosit unes galtes ben rosades.


De tota manera, estic segura que entre tu i en George també sorgirà amor a primera vista.

19 comentaris:

  1. Tens raó, els patrons, han de robar-te el cor... T'han d'enganxar! És adorable el dino! I m'encanta la combinació de colors, queda genial!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Almudena. Veig que pensem igual. Tot i que des del començament tenia molt clara la combinació de colors, un cop acabat el dinosaure ja no n’estava tan convençuda. Però, si a tu t'encanta, a mi també. ;) Un petó.

      Elimina
  2. Estoy completamente de acuerdo, para tejer un muñeco el patrón debe haberte hecho como mínimo un guiño para conquistarte. Este dinosaurio es un amor, queda súper tierno, me encanta.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Buena metáfora la del guiño también. Ya ves que este dinosaurio me guiñó el ojo, me conquistó, me enamoró... Muchas gracias, Leti. Bicos.

      Elimina
  3. Te ha quedado precioso!! El contraste del lila con el verde es brutal! Y así, sin boca y sin mejillas está increíble!! Me encanta!!! 😍😍😍

    Un besazo guapísima!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, gracias, Stefy. Quizá la combinación es un poco atrevida pero ya no me lo imaginaba de otros colores. Y siempre es difícil decidir si ponerle boca a un amigurumi, no? O sólo me pasa a mí? Jajaja. Besos.

      Elimina
    2. Jejeje, a mi me gustan siempre sin boca 😂

      Elimina
  4. Respostes
    1. Moltes gràcies, Laura. Justament perquè és tan dolcet no m’hi vaig poder resistir.

      Elimina
  5. Qué monada... es chulisimo!
    Me encantan los colores... y es verdad que es tierno...
    A mi me parece que también tiene que ser amor a primera vista... jejeje
    Y qué buen intercambio!!!
    Besos

    ResponElimina
  6. Se entiende a la perfección ese enamoramiento que te surgió al ver a este precioso dino...es genial!
    y a ti te ha quedado de maravilla...que bonito rollo que crean los amigurumis!!!
    Gracias por seguir alimentando con cosas bonitas y cuquis este mundo tejeril!
    Besetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias a ti por la visita, Ani. Efectivamente fue un flechazo! Jijiji. Un beso.

      Elimina
  7. Ya te dije que me había encantado!, es precioso y los colores super chulos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, gracias por publicarlo en Instagram Stories. Eres un sol, Vicky! Besos.

      Elimina
  8. Ficou incrível, como todos os seus trabalhos! Estou encantada pelo George! Ü

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muito obrigada, Carol. Embora o principal mérito é do designer. Um beijo.

      Elimina