4 de maig del 2020

De passeig

Enceto les publicacions del mes de maig sense metàfores sobre el confinament ni l'evolució de l'emergència sanitària mundial sinó amb una ossa panda que, després de 50 dies, ha gaudit de l'aire lliure en les seves passejades.


És un patró gratuït que My Crochet Wonders va publicar fa temps a Instagram tant en rus com en anglès. Des de llavors ha estat entre les meves publicacions d'Instagram guardades, que no és sinó una altra manera de fer una llista interminable d'amigurumis pendents. Però ja havia decidit que d'aquesta primavera no podia passar.

El disseny és bastant senzill: cap i cos en blanc, i la resta de peces en negre. Potser hi ha una mica més de dificultat en el vestit, pel puff stitch i perquè va molt arrapat al cos, però crec que és la clau del patró. I els detalls com el pompó o la puntada blanca arran dels ulls de seguretat per destacar entre tant negre són la cirereta del pastís.

El que no m'acaba de fer el pes és el musell. Ja saps que brodar no és el meu fort però, deixant això de banda, crec que caldria donar-hi una mica de volum amb una peça de ganxet, com és habitual en els amigurumis d'animalons. També he de reconèixer que tant els braços com les cames són més curts que en el patró original.

Però la veritat és que aquesta ossa panda m'encanta. De fet, m'estranya que no hagi tingut més recorregut a Instagram, més encara sent un patró gratuït. 

I tu, com has començat el mes de maig?

18 comentaris:

  1. Un precioso comienzo para el mes de mayo! La osita es encantadora con ese monísimo vestido y el pompón al cuello!!!!
    Yo mayo lo he empezado bordando y preparando una nueva escena en miniatura!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, esos bordados tuyos me tienen embelesada! Qué ilusión que te guste la osita! Gracias, Pilar!

      Elimina
  2. Qué bonita Judith!!!!
    No conocía a esta diseñadora... voy corriendo a ver su IG!!!
    La osita es preciosa... me encanta el detalle del blanco de los ojos... y el vestido es una delicia!!!!
    Muak!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ya sabes que no suelo repetir diseñadora. Así que me encanta descubrir nuevos talentos. Jejeje. La puntada blanca en los ojos no se aprecia mucho en la foto pero me ha gustado la idea. Y el vestido pues me enamoró en cuanto lo vi. Gracias, Ana! Muaks!

      Elimina
  3. Está hermosa esta pieza, tiene detalles encantadores

    ResponElimina
  4. Es preciosa tu osita y el vestidito le sienta fenomenal. Ya pase por tu ig :) Un besito y feliz semana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que ese vestidito me enamoró! Jajaja. Gracias, brujita! Un beso!

      Elimina
  5. Lo mejor para empezar un mes tan bonito...ponerte un vestidazo y salir paseo :-))
    Esta osita tan coqueta te ha quedado preciosa!
    Muaks!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Me has hecho reír con lo del vestidazo! Y sí que es coqueta, sí! Muchas gracias, Ani! Un beso!

      Elimina
  6. Ooooh, és preciosa, molt rebonica. Jo he començat el maig volen acabar toooot el que tinc a mitges per diferents motius. De vegades començo algun ninu amb moltes ganes però em canso a la meitat i el deixo. Tinc molts projectes així i em posen nerviosa tantes bosses amb feines a mig acabar. En fi, que estic fent net.
    Petons

    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha. No m’estranya que et posin nerviosa. Jo no suporto tenir amigurumis a mig fer. Així que molt bona idea això de fer net! Gràcies, bonica!

      Elimina
  7. te ha queddao monisima esta panda; tienes toda la razon,las publis guardadas de instagram es tra forma "camuflada" de crear listas de cosas pendientes jaja; el hocico me gusta tal y como lo has hecho, no siempre poner volumen queda bien, al menos no a mi. un besito.maria:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, a veces menos es más. Además se me ocurrió una vez terminada. Así que... En cuanto a Instagram, es lo peor para crear necesidades, no? Jajaja. Muchas gracias, María! Un beso!

      Elimina
  8. Que pandita mas tierna y bella, me encanta!
    Cuidate,
    besos

    ResponElimina
  9. Es preciosa, Judith. Puede que no te convenza el hocico, pero al verdad es que quedó muy bien. Me gusta mucho el detalle del blanco de los ojos.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. El truco del blanco de los ojos lo había visto ya en otros amigurumis pero en éste era imprescindible con tanto negro. Jajaja. Me ha gustado el resultado aunque no es fácil hacer dos puntadas idénticas, una en cada ojo. Gracias por la visita, Leti!

      Elimina