13 de març del 2023

De realisme i amigurumis

He de confessar que els últims llibres de la col·lecció Zoomigurumi d'Amigurumi.com no m'entusiasmen, però em vaig encapritxar d'aquest disseny de Sundot Attack publicat en exclusiva al que és de moment l'últim llibre de la col·lecció: Zoomigurumi 10

Crec que el resultat d'aquest goril·la, més realista que kawaii, paga la pena però la veritat és que he patit una mica. Tot i que només fa uns 23 cm d'alçada, les diferents parts són bastant voluminoses, com ho demostren els 72 punts de diàmetre per al cap, els 54 per al cos o els 30 per als braços. A més, cosir peces com els braços i les potes, quan ja estan tancades i ben plenes de cotó sintètic, i fer-ho en el lloc adequat perquè el goril·la tingui aquest posat té la seva dificultat.

L'altra clau d'aquest disseny per cert, poc vist a les xarxes és la cara, que està composta, d'una banda, per una peça ovalada que fa de boca i aquesta mena d'antifaç per als ulls, tot això en una sola peça, i d'altra banda pel nas. Tot i que l'arquitectura és força original, he de dir que vaig improvisar alguns canvis en l'antifaç, que un cop acabat no em convencia del tot. Pel que fa al nas, va ser una decepció descobrir que és una simple peça triangular que cal pintar de color rosa i que cal cosir amb gràcia, tot i que no hi ha cap indicació per fer-ho.

I si es tractava d'aconseguir realisme, el cul del goril·la era indispensable. Ja saps que perdo la paciència en les sessions de fotos i que quan n'he aconseguit una de decent acostumo a plegar, però en aquest cas vaig pensar que valia pena dedicar una foto a aquest cul, també molt ben dissenyat.

I tu, has fet alguna vegada un amigurumi amb cul?

8 comentaris:

  1. WOW!!!
    Es realista total... y te quedó perfecto!!!
    Ya me imagino que coser las piezas cerradas es un lío... no sabría cómo hacerlo... jejeje
    El culete es genial... yo todavía no he hecho ninguno con culo... pero tengo ganas...
    Y la cara... espectacular!!!
    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay! Lo de coser las piezas cerradas siempre me da pavor! Y que queden simétricas ya es casi misión imposible... Jajaja! Pero no han quedado mal... Yo creo que me encapriché de este gorila porque la cara es muy auténtica. Pero, si hubiera visto ese culete antes, habría tenido un motivo más para incluirlo en mi lista de amigurumis pendientes... Jejeje... Gracias, Ana! Un beso grandote!

      Elimina
  2. Ese culo es lo más 😄pero en general, tiene toda la esencia de un gorila brutote y tierno a la vez. Lo veo trepando al empire State.
    Te quedó genial!
    Muaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anda! Pues habría sido una buena idea para la foto lo del Empire State! Lástima que no se me ocurrió... Como siempre, lo clavas con tu comentario, Ani: el objetivo era esa mezcla entre brutote y tierno. Mil gracias! Muaks!

      Elimina
  3. Es increíble, Judith, te ha quedado espectacular.
    Hasta la fecha nunca he hecho un gorila con culo, habrá que probar, jeje.
    La cara me encanta, ya te lo comenté en Instagram, has clavado la expresión, parece un poco asustado, como si se sintiera cohibido por ser observado. Para no tener indicaciones de cómo hacerlo has salvado con matrícula de honor la colocación de la nariz, ¿de verdad hay que pintarla?

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Leti!!! Yo también creo que acerté con la expresión, aunque ya sabes que eso siempre es un poco casual: los ojos más arriba, más abajo, más juntos o más separados pueden marcar la diferencia. Lo de la nariz fue una decepción, porque creo que es una de las claves del patrón. Así que había que esmerarse en colocarla y coserla. Y sí, hay que usar maquillaje o un rotulador para darle ese toque rosa. Si te animas a hacer tu primer amigurumi con culo, me cuentas... Jejeje. Bicos!

      Elimina
  4. ¡Judith está fantástico!!!
    Me ha encantado...es super realista
    Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Isabel! A veces me gusta cambiar los amigurumis kawaii por los amigurumis con un toque realista. 😉

      Elimina