1 de juliol del 2019

Una ratolineta amigurumi

Ja fa temps que tenia ganes de fer un ratolinet amigurumi. He de confessar que les rates i els ratolins reals em fan molta mania, a diferència de les serps i els insectes, que mai m'han fet cap por. Però entre tota aquesta fauna amigurumi que habita el blog no podia faltar un ratolinet. La veritat és que dubtava entre dos patrons de dissenyadores bastant conegudes però no m'acabava de decidir, suposo que perquè no m'entusiasmaven. Fins que vaig ensopegar amb aquest disseny de Diminu


Diminu és la marca d'una jove del País Basc bastant desconeguda. Tot just fa un any va començar a moure's a Etsy i a Instagram. Però la seva ratolineta em va enamorar. Tot i aquest curt recorregut en el món amigurumi, he de dir que el patró és fantàstic. Jo només hi he fet algun canvi per gust personal com fer el musell de ganxet en lloc de brodar-lo, fer les cames una mica més primes o cosir les orelles amb una mica de gràcia. També he defugit l'excés de rosa i he optat per aquest blau jeans amb els botonets a conjunt.

Així que ara que ja tinc la meva ratolineta amigurumi puc començar a treballar en projectes més estiuencs, que arribaran al blog entre juliol i sobretot agost; en alguns projectes que reservo per a la tardor, tot i que ja estic impacient, i fins i tot en projectes nadalencs per als quals necessito força temps. Però tot arribarà. De moment, bon estiu i no t'oblidis de passar de tant en tant per aquí, que el blog no fa vacances.

8 comentaris:

  1. Holaaa..pero que bonita es esta ratoncita!y en esos colores más formales está ella muy elegante!
    Bonito diseño!
    Y yo por supuesto, aunque haga vacaciones...los blogs superbonitos llenos de gumis preciosos los visito si o si!
    Un besazo😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qué bien, Ani! Pues aquí te espero. En cuanto al color del vestido, sí que es un poco sobrio, pero es que el rosa era demasiado para mí y tengo que rebajar el stash de azul, que soy yo poco de azules y se me acumula. Jajaja. Un beso grande!

      Elimina
  2. És magnífica! 😀😍🤗
    On puc trobar el patró? Amb les modificacions que hi has fet, és clar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! El patró és de Diminu i el trobaràs a la seva botiga a Etsy. Clica l'enllaç del primer paràgraf per arribar-hi. Pel que fa a les modificacions que hi he fet, ho sento però ni tan sols vaig prendre notes sinó que vaig anar improvisant. De tota manera, el patró de Diminu és fantàstic! Estic segura que no et decebrà.

      Elimina
  3. De verdad es la primera ratita???
    Yo creo que tengo un buen numero de ratones en el blog... jajaja
    Te ha quedado preciosa... me encantan los tonos... y tejes taaan bonito...
    Un besote!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ayyyy! Muchas gracias, Ana! Pues sí, es la primera. Es que odio a las de verdad y en versión amigurumi a veces me parecen un poco cursilonas... Una que es de difícil conformar... Jejeje. Muaks!

      Elimina
  4. ¡Qué bonita tu ratita! Yo le tengo echado el ojo a un par de patrones de ratitas, pero al final nunca me decido, siempre hay algún otro bichejo que se cruza en mi camino. Te ha quedado preciosa.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja. A mí me pasaba lo mismo hasta que este diseño de Diminu se cruzó en mi camino. Ya ves que no me pude resistir! A ver cuándo te decides por tu ratita. Ya sabes que me encanta encontrar amigurumis en tu blog. Muaks!

      Elimina